  • Data: 2005-01-26 17:49:13
    Temat: Skandal De Agostini Atlas i Miriale i co robic?
    Od: Aga <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Jakis rok temu w jakiejs gazecie byla reklama z bielizna i taka klauzula ze
    zamawiam produkt jakis tam a firma Miriale czy cos takiego wysle mi go a ja
    po otrzymaniu przesylki bede mogla albo dalej zostac ich klientka albo nie -
    mialam sama o tym decydowac. Podawalo sie tam swoje dane adresowe wraz z
    podpisaniem klauzuli o ochronie danych osobowych. Ale zamowiony produkt
    nigdy do mnie nie dotarl i zapomnialam o calej sprawie. Az tu nagle dostaje
    list z jakiejs firmy windykacyjnej ze dzialaja w imieniu Miriale czy cos
    takiego i zebym im zaplacila w ciagu siedmiu dni ponad 100 zl bo jak nie to
    beda musieli wprowadzic w uzycie dzialania windykacyjne. Ale ja nigdy nic
    nie dostalam!!!! Ani nawet informacji ze tego produktu nie ma, ani
    informacji ze mi go wyslali ani nie bylo zadnego kontaktu z ta firma ,
    oprocz tego zamowienia z reklamy. Jak to mozliwe? I co mam robic? Czy ta
    firma windykacyjna moze przyjsc do mnie do domu i np. zabrac mi telewizor
    albo zablokowac konto w banku? I na jakiej podstawie oni chca mnie
    windykowac jak ja nic nie dostalam ani nigdy nic nie kwitowalam ze dostalam.
    Przeciez chyba powinni sprawdzic czy ja to faktycznie kupilam - nie wiem
    jakies dowody pocztowe ze to dostalam albo jakas podpisana faktura czy cos.
    A ja nic nie dostalam i zapomnialam o tej sprawie. Przeciez nie bede placila
    za cos czego nie dostalam. Poradzcie co robic? Napisac do nich czy siedziec
    cicho czekajac na rozwoj wypadkow?
    Jak to wyglada prawnie?