  • Data: 2005-01-26 19:07:49
    Temat: Re: Skandal De Agostini Atlas i Miriale i co robic?
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    n...@i...pl news:BE1D96A8.8E1%noclegwojcowie@interia.pl

    > oprocz tego zamowienia z reklamy. Jak to mozliwe? I co mam robic? Czy
    > ta firma windykacyjna moze przyjsc do mnie do domu i np. zabrac mi
    > telewizor albo zablokowac konto w banku? I na jakiej podstawie oni
    > chca mnie windykowac jak ja nic nie dostalam ani nigdy nic nie
    > kwitowalam ze dostalam.

    Po pierwsze - nie daj im sie. Windykacja dziala poprzez takie zastraszanie.

    Listy od nich wyrzucaj do kosza, ew. powiedz ze jak chca to moga wyjasnic,
    a jak nie to niech Cie pozwa. W wypadku pozwania zaplaca sami spora kare za
    zawracanie Tobie bezpodstawnie glowy. Zapytaj ich skad maja dane osobwe i
    postrasz GIODO. Komornik chce wejsc? Bez zartow :) niech pokaza nakaz
    sadowy i wroci z Policjantem (oczywiscie ze tego nie zrobi).

    Slowem - cos im sie pomieszalo wiec niech spadaja na /dev/drzewo

    --