  • 1. Data: 2013-09-17 13:42:25
    Temat: Sklep motocyklowy w Toruniu (buty)
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    Witam,

    miałem kupować u siebie w ty6tm tygoidniu na niespodziewany dalszy
    wyjazd na najbliższy weekend+ ale wypadł mi też wyjazd służbowy do
    Torunia i bedę miał po poludniu sporo czasu.
    Czy ktos z Koleżentswa mógłby mi podać jakis sprawdzony adres sklepiku
    bo Wujek Gugiel slabo sobie radzi :-(

    Nie poszukuje żadnych rarytasów. Zwykłe skórzane do poł łydki, rozmiar
    44-45 ale z protektorem na piszczel. Do 500 zl. Mogą być bez "bembrany"
    byleby były mocne :-)

    PZDR

    Adampio

  • 2. Data: 2013-09-18 12:30:37
    Temat: Re: Sklep motocyklowy w Toruniu (buty)
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Adampio napisał(a):
    > miałem kupować u siebie w ty6tm tygoidniu na niespodziewany dalszy
    > wyjazd na najbliższy weekend+ ale wypadł mi też wyjazd służbowy do
    > Torunia i bedę miał po poludniu sporo czasu.

    No to masz fajnie - Toruń pięknym miastem jest i sam z chęcią
    poszwędałbym się po nim niejedno całe popołednie :)

    > Czy ktos z Koleżentswa mógłby mi podać jakis sprawdzony adres sklepiku
    > bo Wujek Gugiel slabo sobie radzi :-(

    WILMAT
    http://www.wilmat.pl/index.php?strona=4
    Zmienili siedzibę - linka cię poprowadzi.

    > Nie poszukuje żadnych rarytasów. Zwykłe skórzane do poł łydki, rozmiar
    > 44-45 ale z protektorem na piszczel. Do 500 zl. Mogą być bez "bembrany"

    A... Tu się nie znam. Wiem, że się chłopaki mocno rozwinęli i mają sporą
    ofertę ale co do szczegółów, to już sam sobie zajrzyj.
    Powodzenia!
    --
    zbigi i stopka zastępcza

  • 3. Data: 2013-09-19 07:56:13
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    W dniu 2013-09-18 12:30, zbigi pisze:
    > WILMAT
    > http://www.wilmat.pl/index.php?strona=4
    > Zmienili siedzibę - linka cię poprowadzi.

    Dzieki

  • 4. Data: 2013-09-23 10:56:38
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    W dniu 2013-09-18 12:30, zbigi pisze:
    > WILMAT
    > http://www.wilmat.pl/index.php?strona=4
    > Zmienili siedzibę - linka cię poprowadzi.

    Raport z wizji lokalnej:

    Siedziba WILMAT-u imponująca (z logiem Suzuki i stosownymi motocyklami
    na parterze) ale butów było 6 (słownie sześć) par a obsługa stwierdziła
    że to wszystko co mają i że butów już nie będą "prowadzili".

    A Salon Hondy znaleziony w Sieci od 2 lat nie prowadzi motocykli :-(

    Całe szczęście, że w moim mieście zaczynają się wyprzedaże posezonowe...

    PZDR

    Adampio