  • 1. Data: 2016-07-13 21:45:28
    Temat: Skuter bierze dużo paliwa.
    Od: Da_mian <damianokulesze0895@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam! Mam problem,ponieważ kupiłem skutera marki Keeway RY6 z 2011
    roku.Problem jest taki że strasznie bierze duzo paliwa,wlałem połowe 3,5l
    czyli 1/2 baku a juz jest prawie na czerwonym.
    Prosze o pomoc!

  • 2. Data: 2016-07-13 22:27:08
    Temat: Re: Skuter bierze duĹźo paliwa.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Da_mian wrote:

> [...]
    > roku.Problem jest taki że strasznie bierze duzo paliwa,wlałem połowe 3,5l
    > czyli 1/2 baku a juz jest prawie na czerwonym.

    zatankuj.

    --
    BMW R1100GS '94
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2016-07-14 15:51:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-07-13 o 22:27, masti pisze:

    > zatankuj.

    Metoda dla oszczędnych to nie uruchamiać silnika. :-)