  • 1. Data: 2016-07-15 19:08:57
    Temat: Problem z mocą Motobi Sprint 4t 50cc
    Od: DuzyOne <DuzyOne@_NOSPAM_interia.pl>

    wybaczcie że 2x ale zależy mi strasznie na czasie, kończy mi się urlop

    Cześć wszystkim.
    Mam problem z mocą w tym silniku. Nie jestem specem z mechaniki ale jakieś
    pojęcie mam. Dobra zaczynając, chodzi o to że od tygodnia jestem
    właścicielem w/w bestii i muszę powiedzieć że ciut się rozczarowałem gdyż
    nie jest jakimś demonem prędkości. Od razu chciał bym zaznaczyć że cudów
    się nie spodziewałem po 3konnym 4t ale sądzę że coś jest na rzeczy gdyż
    40km/h robi całkiem żwawo ale od 40-50 zajmuje mu to trochę sporawo +/-
    1km :[

    jeśli chodzi o to co przy nim zrobiłem to na pierwszy strzał poszedł filtr
    powietrza, ku mojemu zdziwieniu blokady brak. jedynie przewód który
    wpuszcza spaliny ( tak wiem jest to blokada. ale nawet po wypięciu
    przewodu nie ma poprawy ani w mocy ani v-max ie)

    modół zap. jest odblokowany gdyż z góry toczy się slimaczym tempie +60,
    raz udało mi się 70 pojechać ale zaraz po puszczeniu gazu na liczniku
    pojawiło się 55 Very Happy

    wydech. tu odkręciłem go przy cylindrze lecz nie widać było ani zwężki
    anie nic co mogło by go mulić nawet się pokusiłem by tłumik rozwiercić w
    nadziei na lepszę osiągi i kicha. nic nie dało. może jedynie że jest
    minimalnie głośniejszy (prawie nie słuchać różnicy)

    próbowałem też zlokalizować pierścień który zapobiega wchodzeniu paska na
    wyższy poziom (wariatora chyba... nie wiem) lecz zrezygnowałem jak go
    widziałem nic w tym stylu.

    na koniec gaźnik... nie widać było blokady na uszczelce kolektora, ani
    magicznej złotej śrubce o której wszyscy mówią że blokuje iglice.

    Dla mnie naprawdę dziwny jest gaźnik gdyż przepustnica z iglicą pozostają
    bez ruchu a jedyne co się rusza to ta (okrągła klapka) przepustnica od
    powietrza... zwariowałem już 3x przy tym skuterze więc jeśli ktoś
    orientuje się co może być przyczyną niech mnie zbawi Confused

  • 2. Data: 2016-07-15 19:16:50
    Temat: Re: Problem z mocą Motobi Sprint 4t 50cc
    Od: masti <g...@t...hell>

    DuzyOne wrote:

    > wybaczcie że 2x ale zależy mi strasznie na czasie, kończy mi się urlop

    wrzuć jeszcze 6 razy

    > Cześć wszystkim.
    > Mam problem z mocą w tym silniku. Nie jestem specem z mechaniki ale jakieś
    > pojęcie mam.

    znaczy nie masz
    --
    BMW R1100GS '94
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2016-07-15 20:35:18
    Od: DuzyOne <DuzyOne@_NOSPAM_interia.pl>

    dziecko drogie nie bd Cię obrażać więc jeśli nie masz nic mądrego do
    powiedzenia to wróć do "pokemon go" i daj się wypowiedzieć ludziom którzy
    mają na ten temat pojęcie

  • 4. Data: 2016-07-16 23:42:03
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 15.07.2016 o 20:35, DuzyOne pisze:
    > dziecko drogie nie bd Cię obrażać więc jeśli nie masz nic mądrego do
    > powiedzenia to wróć do "pokemon go" i daj się wypowiedzieć ludziom
    > którzy mają na ten temat pojęcie

    odpowiadasz sam sobie i to nawet celnie

    to w zasadzie mówi za wszystko...

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ