  • 1. Data: 2010-07-22 19:20:49
    Temat: Ślizganie sprzęgła/spalone sprzęgło
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Witam,

    co może być powodem ślizgania/palenia się sprzęgła. Pierwsze po wymianie
    kompletu - zerwały się nity. Drugie teraz założone, nowy komplet wraz z
    nową dwumasą LuK - przypalone/ślizga się.

    co może być nie tak poza tym, że już jestem 4000PLN do tyłu... skrzynia
    biegów ponoć ma luz, ale czy może to wpływać na poślizg sprzęgła?

  • 2. Data: 2010-07-22 19:45:16
    Temat: Re: Ślizganie sprzęgła/spalone sprzęgło
    Od: "deal?" <m...@k...pl>

    > co może być powodem ślizgania/palenia się sprzęgła. Pierwsze po wymianie

    nity - typowy objaw żle regenroanego sprzęgłą

    jk

  • 3. Data: 2010-07-22 19:46:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 22 Jul 2010 19:20:49 +0200, Nex@pl napisał(a):

> [...]
    >
    > co może być nie tak poza tym, że już jestem 4000PLN do tyłu... skrzynia
    > biegów ponoć ma luz, ale czy może to wpływać na poślizg sprzęgła?

    Może być też źle założona łapa sprzęgła, zapowietrzony wysprzęglik i parę
    innych możliwości

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-07-22 20:09:18
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Drugie teraz założone, nowy komplet wraz z nową dwumasą LuK -
    > przypalone/ślizga się.

    niech zgadnę, jakiś silnik HDI?
    jeżeli tak, to prawdopodobnie założona odwrotnie tarcza sprzęgłowa (stroną
    która powinna być od skrzyni jest założona od silnika),
    jeżeli tak jest jak mówię to kopnij mechanika w d... tak, żeby się zabił o
    księżyc i znajdź jakiegoś, który zna się na robocie,

    brat

  • 5. Data: 2010-07-22 20:49:24
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-07-22 20:09, bratPit pisze:

> [...]
    > jeżeli tak jest jak mówię to kopnij mechanika w d... tak, żeby się zabił
    > o księżyc i znajdź jakiegoś, który zna się na robocie,

    Silnik to 2.3TD, siedzący w vito 97'

  • 6. Data: 2010-07-22 20:50:40
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-07-22 19:46, Waldek Godel pisze:

    > Może być też źle założona łapa sprzęgła, zapowietrzony wysprzęglik i parę
    > innych możliwości

    Właśnie, pytanie dodatkowe - sprzęgło brało w pewnym momencie niżej,
    wręcz przy podłodze, miałem efekt po wrzucieniu biegu auto delikatnie
    ruszało samo do przodu pomimo wciśniętego sprzęgła.

    Jak się mógł układ zapowietrzyc sam?

  • 7. Data: 2010-07-22 20:54:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 22 Jul 2010 20:50:40 +0200, Nex@pl napisał(a):

> [...]
    > wręcz przy podłodze, miałem efekt po wrzucieniu biegu auto delikatnie
    > ruszało samo do przodu pomimo wciśniętego sprzęgła.

    A hamulce Ci się zapowietrzają same?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2010-07-22 21:31:32
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Silnik to 2.3TD, siedzący w vito 97'

    to nie wiem :/

    brat

  • 9. Data: 2010-07-22 22:06:07
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-07-22 20:54, Waldek Godel pisze:

    > A hamulce Ci się zapowietrzają same?

    Tzn.? :) Nie rozumiem zbytnio pytania, w sensie poprosze o punkt odniesienia

  • 10. Data: 2010-07-22 22:10:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 22 Jul 2010 22:06:07 +0200, Nex@pl napisał(a):

    > Tzn.? :) Nie rozumiem zbytnio pytania, w sensie poprosze o punkt odniesienia

    To było pytanie pomocnicze - czy zdarza ci się samoczynne zapowietrzenie
    hamulców?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel