    From: PrzemekM <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Słuchawka Bluetooth
    Date: Thu, 29 Apr 2010 23:39:35 +0200

    Szukam słuchawki w rodzaju Jabra 5020

    http://www.jabra.com/Sites/Jabra/PL-PL/Headsets/Page
    s/Jabrabt5020.aspx

    Niestety popsuła się i muszę ją czymś zamienić. Dobrze by było, gdyby
    miała możliwość łączenia się z dwoma telefonami, ale nie to jest
    najważniejsze. Najważniejsze jest to, żeby mi DO ucha nie wchodziła. Mam
    teraz inną Jabrę i po 10 minutach boli mnie ucho, a sporo przemieszczam
    się samochodem i nienawidzę rozmawiać bez słuchawki. Ucha nie wymienię,
    ale słuchawkę mogę. Czym mniej będę ją czuł, tym lepiej. Już zacząłem
    się zastanawiać nad czymś co by mi na czymś na szyi wisiało, ale to nie
    to co tygrysy... Ale jak będą jakieś fajne propozycje...
    Ogólnie proszę/błagam o jakieś namiary. Siedzę już 2 dni z oczami
    wlepionymi w monitor i na nic się nie mogę zdecydować. Jabra Stone?
    Droga trochę. Może inna firma? Ma to współpracować z HTC HD2.
    Pozdrawiam i czeeeeekam :)
    --
    PrzemekM