  • 1. Data: 2015-11-04 15:44:56
    Temat: Słuchawki / słuchawka do skype
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    Cześć.

    Pomóżcie wybrać słuchawki z mikrofonem do rozmów konferencyjnych na
    skype, które będą dobrze i długo działały.

    Założenia:
    - bezprzewodowe, lubię łazić w czasie rozmowy, zasięg 10m to absolutne
    minimum, poruszam się w promieniu około 10m i na krawędzi tego obszaru
    moje obecne słuchawki lubią na chwilę gubić zasięg
    - czas rozmów jednego dnia może wynosić nawet 8h, chciałbym żeby
    akumulator to wytrzymywał, nie tylko na początku ale i później,
    ewentualnie żeby był możliwy do wymiany
    - współpraca ze skype (ściszanie, odbieranie, wyciszanie mikrofonu z
    poziomu słuchawki) byłaby mile widziana, ale nie jest niezbędna
    - mono/stereo nie ma znaczenia. Mogą być słuchawki "komórkowe" typu
    Jabra, o ile da się je sensownie sprząc z PC (dongle BT 3? Zasięg 10m+
    wymagany). Jeśli miałyby to być słuchawki "komórkowe" to na co zwrócić
    uwagę? Z tego co kojarzę to jest tam kilka pułapek
    - fajnie gdyby cena nie przekroczyła 100 zł, to nie mają być słuchawki
    audiofilskie czy gamingowe czy inne takie wynalazki, po prostu ma się
    wygodnie i wyraźnie rozmawiać w pracy, przez długi czas.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 2. Data: 2015-11-04 23:06:05
    Temat: Re: Słuchawki / słuchawka do skype
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 04/11/15 14:44, Stregor wrote:

    > Pomóżcie wybrać słuchawki z mikrofonem do rozmów konferencyjnych na skype,
    > które będą dobrze i długo działały.

    Rozwazyles uzywanie skype na telefonie z androidem w tylnej kieszeni i
    wtedy nawet najtansze kablowe sluchawki dadza rade?

  • 3. Data: 2015-11-05 08:03:55
    Od: Stregor <s...@g...com>

    > Rozwazyles uzywanie skype na telefonie z androidem w tylnej kieszeni
    > i wtedy nawet najtansze kablowe sluchawki dadza rade?

    Rozważyłem, ale są dwie wady
    1. Nie mam smartfona
    2. Często udostępniamy ekrany przez skype, i to jest bardzo ważna część
    tej komunikacji. Owszem, można udostępniać innym narzędziem,
    jednocześnie rozmawiając przez skype, ale to mniej wygodne.

    Jak na razie znalazłem:
    - Logitech Wireless Headset H600/H609 - ale ten zasięg, na granicy, i
    czas działania: "do 6h", do tego H600 - 129zł
    - Esperanza EH135 lub City Beat - zasięg też na granicy, ale 14h rozmów

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 4. Data: 2015-11-05 08:27:16
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 05.11.2015 o 08:03, Stregor pisze:
    > Jak na razie znalazłem:
    > - Logitech Wireless Headset H600/H609 - ale ten zasięg, na granicy, i
    > czas działania: "do 6h", do tego H600 - 129zł

    Gdzie znalazłeś w/w za 129zł?

    p. m.

  • 5. Data: 2015-11-05 08:32:11
    Od: Stregor <s...@g...com>