  • 1. Data: 2013-10-20 10:25:09
    Temat: Sonda jak tupolew
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Grzebalismy z kolega przy jego starej mazdzie bo cos niedobagala. Z OBD
    wyszlo, P1170 czyli ze sygnal sie nie zmienia przez ilestam (sonda
    gorna/przednia/upstream/przed katalizatorem). Komputer w sumie wartosci
    jakies tam pokazywal, ale zaraz jak auto przeszlo w "closed loop" to nie
    dalo sie jechac, bo mulilo i przerywalo. W koncu odlaczyl sonce i tak
    jezdzil, bo bylo OK. Teraz w koncu zabralismy sie za wymiane i oto jaki
    widok nas przywital:

    http://img28.imageshack.us/img28/9647/ofv5.jpg

    Sonda po prostu sobie wybuchla. Porcelana w srodku tez byla rozwalona,
    widac fragment. A byla to uniwersalna sonda kupiona 2 lata temu -
    bodajze NTK. Jak to sie moglo stac?

  • 2. Data: 2013-10-20 12:49:35
    Temat: Re: Sonda jak tupolew
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 20 października 2013 10:25:09 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:
> [...]
    >

    > Sonda po prostu sobie wybuchla. Porcelana w srodku tez byla rozwalona,
    >
    > widac fragment. A byla to uniwersalna sonda kupiona 2 lata temu -

    Spierdoliła się. Jak chcesz dziwna teorię dlaczego, to sam sobie wymyśl.

  • 3. Data: 2013-10-20 19:19:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Oct 2013 10:25:09 +0200, neoniusz napisał(a):
> [...]
    > Sonda po prostu sobie wybuchla. Porcelana w srodku tez byla rozwalona,
    > widac fragment. A byla to uniwersalna sonda kupiona 2 lata temu -

    Obejrzec dokladniej - moze wcale nie wybuchla, tylko przerdzewiala w
    tym miejscu, odgiela sie pod ciezarem wlasnym i drganiami, odpadla i
    teraz gdzies tam stuka w katalizatorze.

    Bo zeby wybuchla ... wrecz nieprawdopodobne.

    J.

  • 4. Data: 2013-10-21 09:27:02
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

> [...]

    > Sonda po prostu sobie wybuchla. Porcelana w srodku tez byla rozwalona,
    > widac fragment. A byla to uniwersalna sonda kupiona 2 lata temu -

    Tak wygląda zwykła zepsuta sonda, dwa razy miałem okazję wymieniać sondy w
    poprzednich samochodach i wyglądały podobnie.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]