  • 1. Data: 2012-04-03 15:28:24
    Temat: Sony Ericsson Xperia neo V - co z dyktafonem ?
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    Z tego co widzę w necoe, to Sony Ericsson Xperia neo V nie ma dyktafonu. Xperia
    neo (bez V) - ma go. I to chyba jedyna róznica między tymi modelami.

    Czy zdobycie darmowej aplikacji dyktafonu dla takiego tel. to problem?

    Dzięki,

    latet

  • 2. Data: 2012-04-03 16:17:46
    Temat: Re: Sony Ericsson Xperia neo V - co z dyktafonem ?
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    https://play.google.com/store

  • 3. Data: 2012-04-03 20:46:48
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Dnia 2012-04-03, o godz. 15:28:24
    "Latet" <l...@l...pl> napisał(a):

    > Z tego co widzę w necoe, to Sony Ericsson Xperia neo V nie ma
    > dyktafonu. Xperia neo (bez V) - ma go. I to chyba jedyna róznica
    > między tymi modelami.

    Neo ma zdaje się aparat 8MPix, Neo V - 5MPix.

    > Czy zdobycie darmowej aplikacji dyktafonu dla takiego tel. to problem?

    Miałem do czynienia z jednym egzemplarzem Neo V (polska dystrybucja,
    T-Mobile) i na nim jest fabrycznie aplikacja Rejestrator dźwięku. Inna
    sprawa, że dokopać się do niej nie jest łatwo, bo z jakichś
    tajemniczych powodów nie ma jej w menu z pozostałymi aplikacjami.
    Ja do niej doszedłem używając ADW Launchera: dodając element do
    głównego ekranu trzeba wybrać "Custom shortcut", następnie "Pick your
    activity", "Activities" i tu na długaśnej liście trzeba sobie znaleźć
    Rejestrator dźwięku.
    Z innych ciekawostek - w ten sam sposób można sobie wyciągnąć
    np. "Wybieranie głosowe", które też nie jest dostępne standardowymi
    metodami, ale ono nie działa - po próbie uruchomienia nic się nie
    dzieje.

    --
    Jacek Midura