  • 1. Data: 2014-05-15 17:23:40
    Temat: Sony RX100 III - zapowiada sie swietnie
    Od: atm <...@v...pl>

    Wreszcie bedzie uzytek z wiekszej matrycy przy kontroli GO z takim
    swiatlem obiektywu.
    Zamiana sanek na wizjer tez jest swietnym pomyslem.
    Mam nadzieje, ze te wszystkie niusy znajda odzwierciedlenie w
    rzeczywistosci:
    http://www.spidersweb.pl/2014/05/sony-rx100-iii.html

  • 2. Data: 2014-05-16 21:37:55
    Temat: Re: Sony RX100 III - zapowiada sie swietnie
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Donnerstag, 15. Mai 2014 17:23:40 UTC+2 schrieb atm:
> [...]
    >
    > Zamiana sanek na wizjer tez jest swietnym pomyslem.
    >
    > Mam nadzieje, ze te wszystkie niusy znajda odzwierciedlenie w

    jeden kompakt wiecej , czy mniej na rynku - jakie to ma znaczenie?

    gdyby sie nie ukazal , swiat nie bylby przez to gorszy.

    jesli GO jest kontrolowane przez software to mozna to tez zrobic w komputerze z
    kazdego innego aparatu. A jesli ktos kupuje ten aparat ze wzgledu jak sadzi na mala
    GO , to nie wie co robi.

  • 3. Data: 2014-05-20 18:17:53
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-05-15 17:23, atm wrote:
> [...]
    > Zamiana sanek na wizjer tez jest swietnym pomyslem.
    > Mam nadzieje, ze te wszystkie niusy znajda odzwierciedlenie w

    Plotki okazaly sie prawdziwe :]
    Na taki kompakt warto poczekac
    http://www.optyczne.pl/7002-news-Premiera_Sony_RX100
    _III.html

  • 4. Data: 2014-05-20 19:45:54
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-05-15 17:23, atm pisze:
> [...]
    > Zamiana sanek na wizjer tez jest swietnym pomyslem.
    > Mam nadzieje, ze te wszystkie niusy znajda odzwierciedlenie w

    jezu jaka cena :(

  • 5. Data: 2014-05-21 20:04:16
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Dienstag, 20. Mai 2014 18:17:53 UTC+2 schrieb atm:

    > Plotki okazaly sie prawdziwe :]
    >
    > Na taki kompakt warto poczekac
    >
    > http://www.optyczne.pl/7002-news-Premiera_Sony_RX100
    _III.html

    czakajac ma ten aparat az ceny spadna , okaze sie, ze mozna bez niego sie obejsc, a
    gdy ceny spadna do akceptowalnego poziomu okaze sie , ze pojawil sie nowy lepszy , na
    ktory warto poczekac . it.d.
    takich premier przezylem w ostatnich latach ze 100.
    a potem bierzesz aparat do reki i okazuje sie , ze piersciem sie obraca bez
    najmniejszego oporu , doslownie lata , chcesz cos zmienic , okazuje sie ze trzeba
    dlubac w meni , ktore jest w sloncu niewidoczne i ochota przechodzi.

    Czekasz na nastepny nie majacy tych wad , ktory tez sie kiedys ukaze.

  • 6. Data: 2014-05-21 20:09:54
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-05-21 20:04, XX YY wrote:

> [...]
    dlubac w meni , ktore jest w sloncu niewidoczne i ochota przechodzi.

    > Czekasz na nastepny nie majacy tych wad , ktory tez sie kiedys ukaze.

    Powedz szczerze, ile miales kompaktow o takich parametrach ostatnio w
    rekach?
    Wciaz jest dostepny coraz tanszy Olympus XZ-2 (niedlugo bedzie za
    1000zl). Ale co z tego, jesli jest niewiele mniejszy od mirrorlesa.
    Co do pierscienia, czy w RX100 i RX100 II to byla jakas ich przypadlosc?
    O menu tez piszesz mocno teoretycznie i w zasadzie ten sam argument
    mozna wysunac w stosunku do wiekszosci popularnych obecnie aparatow.
    Pozostaje nierozstrzygnieta poki co najwazniejsza kwestia - jakosc zdjec.