  • 21. Data: 2009-01-04 20:58:02
    Temat: Re: Sony czy ..... Sony - czyli idziemy na zakupy
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > a ja mam nadal Sony 25 cali, 18 lat juz dziala. Obraz taki jak w dniu
    > kupna. Montoway byl w Niemczech.

    A może przywieziony z Niemiec? Pytam, bo ja mam sprowadzony 14" sony z
    1991r. na którym jest nalepka "Made in Malesia"

    *piotr'ek*

  • 22. Data: 2009-01-04 21:33:30
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    *piotr'ek* pisze:

    > A może przywieziony z Niemiec? Pytam, bo ja mam sprowadzony 14" sony z
    > 1991r. na którym jest nalepka "Made in Malesia"

    Nie. Jak pisalem wczesniej naprawialem go 3 tygodnie temu wlasnorecznie
    i mialem okazje ogladnac od srodka, a tam pisalo wyraznie Germany. 18
    lat temu chyba jeszcze w Malezji nie montowano. Dopiero pozniej ruszyly
    montownie w roznych egzotycznych krajach.

    Jingiel

  • 23. Data: 2009-01-05 08:41:45
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > 18 lat temu chyba jeszcze w Malezji nie montowano. Dopiero pozniej ruszyly
    > montownie w roznych egzotycznych krajach.

    14" z 1991r. ma już nalepkę Made in Malesia. Może początkowo na małych
    rozmiarach ćwiczyli.

    *piotr'ek*

  • 24. Data: 2009-01-05 08:50:23
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > Szamsung to szajsung jak duzo osob twierdzi,

    A jak jest twoja opinia ? Miałeś jakiegoś ?

    Jeśli twój tv to LCD bo nie raczyłeś napisać to sprawdź kto wyprodukował do
    niego panel LCD

    >Toshiba tragiczny serwis, a raczej brak, LG nie powala jakoscia, no moze
    >jeszcze Sharp, ale jakos nie znalazlem odpowiadajacego mi modelu w okolicy.

    Czy mało oboektywnie nadal, jak byś nzalazł w okolicy to pewnie też byś nie
    kupił

    >Mam 5 kamer Sony, uzywam ich zawodowo i jakos sie na nich do tej pory nie
    >zawiodlem. Co prawda wyzsza polka cenowa, ale Sony.

    Błąd w rozumowaniu, większośc duzych firm produkuju wyłacznie topowe modele
    ze swoich katalogów resztę zleca innym producentom jedynie pilnując
    brendowania produktów swoimi logami, czasem sprawdzając jakość. Tak własnie
    czyni sony - więc to co masz może wcale nie być SONY

    > W zyciu nie kupilbym kamery Samsunga, Toshiby lub innego badziewia.

    Jakieś merytoryczne argumenty ? które z tych argumentów przekładają się na
    rynek TV ?

    aru

  • 25. Data: 2009-01-05 08:51:36
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    *piotr'ek* pisze:

    > 14" z 1991r. ma już nalepkę Made in Malesia. Może początkowo na małych
    > rozmiarach ćwiczyli.

    Nie ma nalepke jaka chce. Dla mnie najwazniejsze, ze moj pracuje 18 lat
    i ma obraz taki jak w dniu zakupu. Bo malo, ktory TV innych firm dotrwal
    w takim stanie jak ten Sony. Sorry, ale zaden Goldstar(LG), Samsung,
    Sharp, JVC z tego okresu nie umywaja sie do tego obrazu. I mowie,
    wybralem Sony ponownie chocby dlatego, ze daja 5 lat gwarancji. Duzo
    ludzi wypowiada sie tutaj na taka straszna awaryjnosc wszystkich firm. A
    ja mam zabezpieczenie na 5 lat. To chyba duzy argument. Moze bym
    zaoszczedzil z 200-300 zl kupujac inny badziew z 1 roczna gwarancja. Z
    wlasnego doswiadczenia wiem, ze to co tanie potem jest duzo drozsze w
    calym rozrachunku.

    Jingiel

  • 26. Data: 2009-01-05 08:58:12
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    Kot Prezydenta pisze:
    > Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > A jak jest twoja opinia ? Miałeś jakiegoś ?

    Tak, mam nagrywarke DVD z dyskiem. Obraz portazka totalna.

    > Jeśli twój tv to LCD bo nie raczyłeś napisać to sprawdź kto wyprodukował do
    > niego panel LCD

    Owszem Samsung, ale postaw sobie TV samsunga i sony obok siebie to
    zrozumiesz. I co ciekawe Samsung w ogole nie jest tanszy. Spotkalem sie
    ze sklepami, gdzie byl drozszy.

    > Czy mało oboektywnie nadal, jak byś nzalazł w okolicy to pewnie też byś nie
    > kupił

    To wskaz mi mogel Sharpa z tunerem DVB-t, full HD z gniazdem CI za ok.
    2800 zl. Oczywiscie 40 cali. Nie 37, tylko 40.

> [...]
    > czyni sony - więc to co masz może wcale nie być SONY

    > Jakieś merytoryczne argumenty ? które z tych argumentów przekładają się na

    Tak, jakosc obrazu, awaryjnosc. A juz calkowita tragedia przy slabym
    oswietleniu. Jeden wielki szum na obrazie. To poczytaj na forach o
    Toshibie. Chcesz linka? Wadliwa partia TV z cxzerwonym paskiem, a potem
    zerowy serwis. Nieprzestrzeganie przepisow. To buduje obraz calej firmy.

    Jingiel

  • 27. Data: 2009-01-05 09:57:39
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Nie ma nalepke jaka chce. Dla mnie najwazniejsze, ze moj pracuje 18 lat i
    > ma obraz taki jak w dniu zakupu.

    Ja mam 10-cio letni LG i też ma obraz jak w dniu zakupu... ale pracuje może
    0,5h tygodniowo więc nie wciskaj mi kitów, że TV pracujący normalnie - czyli
    po 4-5h dziennie po 18 latach będzie miał obraz jak w dniu zakupu bo to
    fizycznie niemożliwe jest.

    *piotr'ek*

  • 28. Data: 2009-01-05 10:53:58
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

> [...]
    > normalnie - czyli po 4-5h dziennie po 18 latach będzie miał obraz jak w
    > dniu zakupu bo to fizycznie niemożliwe jest.

    Tak, to jest niemozliwe na twoim LG, hahahaha. Zapraszam do ogladniecia.
    A najlepiej przywiez tego swojego LG, postawimy i porownamy obraz/ :P

    Jingiel

  • 29. Data: 2009-01-05 16:34:54
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> wrote in message
    > Jakieś merytoryczne argumenty ? które z tych argumentów przekładają się na
    > rynek TV ?
    >>
    > aru

    A czy ty widziales kiedys jakakolwiek pro kamerke Samsunga? I moze uzywaja
    jej np. w TV lub produkcjach filmowych...? Sa tylko takie typowo amatorskie
    i jest to niestety ale badziew jakich malo.....
    W kamerkach licza sie faktycznie tylko 3 firmy Sony, Canon i Panasonic....

  • 30. Data: 2009-01-05 16:36:04
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "Jingiel" <x...@x...xx> wrote in message
> [...]
    > Toshibie. Chcesz linka? Wadliwa partia TV z cxzerwonym paskiem, a potem
    > zerowy serwis. Nieprzestrzeganie przepisow. To buduje obraz calej firmy.

    A ja bym jeszcze dodal te syfiaste aparaty cyfrowe Samsunga....To dopiero
    jest piece of shitt....