    From: pszym2s2 <f...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Spadek mocy w TDI a wymiana filtra powietrza
    Date: Wed, 6 Mar 2013 06:54:58 +0000 (UTC)

    Cześć,

    Pacjent: Leon II 1.9 TDI BXE 105 KM

    Wczoraj mechanik wymienił mi filtr powietrza. Dziś jadąc do pracy, widać
    wyraźny spadek mocy:
    Jechałem 80 km/h i chciałem wyprzedzać, pedał gazu wciskam mocniej, ten
    ani nie drgnie szybciej. Pedał gazu do deski - nadal wyraźnego
    przyspieszenia nie ma.
    Dodatkowo, zaczął od czasu do czasu szarpać przy zmianie biegów.
    Wcześniej też nie było czegoś takiego.

    Przed wczoraj, przed wymianą filtra, wszystko było OK. Wymieniany tylko
    był filtr powietrza.

    Po pracy wybieram się do tego super mechanika by coś zrobił. Przyznam
    się, że na samochodach się zbytnio nie znam, wiec dlatego piszę do Was.

    Czy ten spadek mocy może być spowodowany tą wymianą filtra powietrza?

    TIA
    --
    pszym2s2