  • 1. Data: 2010-03-18 07:11:29
    Temat: Spodnie rider
    Od: "Azbest" <...@...pl>

    http://moto.allegro.pl/item962364247_spodnie_rider_t
    our_protektory_membrana_m_xxl_tuxl.html

    ma ktoś z tym jakieś pozytywne doświadczeia?

    dzieki

  • 2. Data: 2010-03-18 09:26:33
    Temat: Re: Spodnie rider
    Od: moonraker <m...@e...pl>

    Azbest pisze:
    > http://moto.allegro.pl/item962364247_spodnie_rider_t
    our_protektory_membrana_m_xxl_tuxl.html

    > ma ktoś z tym jakieś pozytywne doświadczeia?
    >
    > dzieki

    Ja mam spodnie tej firmy tylko inny krój i na szelkach (te w camo do
    których link jest na dole aukcji). Używane jako "zimowe" podczas wypadów
    na enduro. Generalnie mogę polecić, bo stosunek cena/jakość mają
    doskonały. Nigdy nie przemokły podczas deszczu, są naprawdę wytrzymałe i
    nieźle wykonane, żadnych odstających nitek i nic się nie pruje, suwaki i
    rzepy dobrej jakości. Kilka razy wybrałem się w nich z zamontowaną
    podpinką w teren i nawet przy temp poniżej 0 było za gorąco, ale faktem
    jest że latając w terenie trochę inaczej się odczuwa temperaturę niż na
    szosie. Jeżeli chodzi o "oddychanie" tkaniny, to ( w przypadku moich
    spodni) raczej nie jest tak pięknie jak jest napisane w opisie aukcji.
    Spodnie niby mają jakąś membranę ale sam materiał nie wygląda na
    oddychający ( w sumie materiał wygląda jak brezent z którego robi się
    plecaki) ale za to w 100% jest nieprzewiewny :)
    moonraker
    Stara CZ i DRZ
    http://bikepics.com/members/moonraker/

  • 3. Data: 2010-03-18 10:22:05
    Od: Paweł <p...@o...pl>

    Użytkownik "Azbest" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > http://moto.allegro.pl/item962364247_spodnie_rider_t
    our_protektory_membrana_m_xxl_tuxl.html

    > ma ktoś z tym jakieś pozytywne doświadczeia?
    >
    > dzieki
    Wykonanie całości jest ok.
    Szwy, zamki, rzepy tez są ok.
    Kieszenie praktyczne, wygodnie rozmieszczone.
    Dobra regulacja szerokości w pasie.

    Ciężko się do czegoś przyczepić.
    Zwróć uwagę na rozporek (jest na foto) jest zamek i zakładka
    nie ma bezpośredniego dostępu tam gdzie czasem trzeba sięgnąć :)

    Podpinka ocieplająca gruba i solidna
    Nie wiem jak to będzie z tym oddychaniem ale powinno być ciepło

    Ja nie byłem na nich jeszcze w trasie (świeży zakup)
    ale testowo wziąłem je na narty :) były ciepłe i wygodne
    odporne na wilgoć.
    Kupiłem z polecenia znajomego który używa je od 2 lat i chwalił.

  • 4. Data: 2010-03-19 08:47:38
    Od: sylwusik2 <s...@i...pl>

    Witam
    ja właśnie zakupiłem te z linku
    http://allegro.pl/item951526064_spodnie_turystyczne_
    rider_protektory_m_xxl_tu_xl.html
    Przesyłka doszła szybko, pierwsze wrażenie wydaje się ok, choć
    wyglądają na niezbyt grube i trochę kruche ale może to wrażenie
    tkaniny poliamidowej.

    On 18 Mar, 11:22, Paweł <p...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "Azbest" <1...@...pl> napisał w
    wiadomościnews:hnsjrq$q2e$1@atlantis.news.neostrada.