  • 1. Data: 2010-05-29 12:28:59
    Temat: Sprawdzone www o pogodzie...?
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    jak w temacie a dokładniej mówiąc...

    Czy ktoś z Was zna sprawdzający się częściej od innych serwis www o
    pogodzie...?
    Zaczynam sie rozjeżdżać trochę dalej od komina w p. tygodniu ciągnę na
    zlot do Litwinów, choć na razie tylko część trasy na T.Apaczu i
    chciałbym się trochę pocieszyć co do sprawdzonej prognozy pogody w PL...

    Wróżki, kule i czarne koty się u mnie nie sprawdzają... ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 2. Data: 2010-05-29 12:48:41
    Temat: Re: Sprawdzone www o pogodzie...?
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    falco wrote:
> [...]
    > PL...
    > Wróżki, kule i czarne koty się u mnie nie sprawdzają... ;)

    Tu i wybierz model UM http://new.meteo.pl/
    Coamps mija sie z prawda.

    pzdr
    Tmek

  • 3. Data: 2010-05-29 13:29:33
    Od: marusc <c...@g...pl>

    W dniu 2010-05-29 14:48, Tmek pisze:

    > Tu i wybierz model UM http://new.meteo.pl/
    > Coamps mija sie z prawda.

    Ja tam porównuję UM i Coamps.

    --
    Marek

    R1200GS

    F650 Funduro sprzedam

  • 4. Data: 2010-05-29 15:04:15
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "marusc" <c...@g...pl> napisał

    > Ja tam porównuję UM i Coamps.

    A ja sprawdzam czy i jak lupie mnie w kolanie.
    Pozdr

    --
    Hinek
    F650 K750 i inne..

  • 5. Data: 2010-05-29 16:41:35
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > się trochę pocieszyć co do sprawdzonej prognozy pogody w PL...
    >
    > Wróżki, kule i czarne koty się u mnie nie sprawdzają... ;)

    Bo najlepsze są urazy powypadkowootocyklowe ,
    ja mam stopę na burze i kolano na dłuższe opady
    http://www.twojapogoda.pl/

    pozdro
    blur

  • 6. Data: 2010-05-29 16:42:12
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Korzystam z www.accuweather.com, za namową Malbora więc pretensje do niego.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']

  • 7. Data: 2010-05-29 16:51:18
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 29.05.2010 marusc <c...@g...pl> napisał/a:

    > Ja tam porównuję UM i Coamps.

    Czytać opisy, czasem, częściej Compas leży z rożnych względów, zawsze
    pisze czy prognozy są nowe i w miarę dobre, czy nie specjalnie. Np info
    z teraz:
    OGŁOSZENIE
    Dostępna jest już aktualna prognoza modelu UM.
    Aktualna prognoza modeli COAMPS oraz WAM dostępna będzie już niedługo.

    Zawsze warto porównać obie. Warto też pamiętać że zwykle sprawdza się
    następne 12 godzin, dość prawdopodobne są 24, a reszta to co najwyżej
    może być. Zresztą dotyczy to wszystkich prognoz.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 8. Data: 2010-05-29 16:51:53
    Od: duddits <d...@N...pl>

    "Sprawdzone" i "o pogodzie" to pojęcia wzajemnie się wykluczające :)
    W tzw. wysokim sezonie (powiedzmy: maj-wrzesień) po prostu jeżdżę nie
    zawracając sobie tym głowy.
    W plecaku zawsze mam miejsce na kombinezon przeciwdeszczowy.

    ... i też słyszałem, że new.meteo.pl to jest to :)

    --
    duddits

  • 9. Data: 2010-05-29 19:36:14

    http://www.weatheronline.pl/ (http://www.weatheronline.co.uk/)
    korzystam od wielu lat, bardzo często dają radę

    --
    pozdr
    janku