  • 1. Data: 2009-11-09 17:30:49
    Temat: [Sprzedam] 2 x KTM LC4 Adventure 2004 i 2006r
    Od: "Marek Bagiński" <g...@W...gazeta.pl>

    Witajcie. Rzadko tutaj zaglądam. ostatnio byłem tutaj ze 3 lata temu. Mam do
    psrzedania dwa wysokiej klasy motocykle enduro-adventure:

    1) KTM LC4 640 Adventure 2004
    2) KTM LC4 640 Adventure 2006

    Poniżej wysyłam linki do oglszeń:

    http://www.africatwin.com.pl/showthread.php?p=83276#
    post83276

    oraz allegro:

    http://allegro.pl/item805824625_ktm_lc4_640_adventur
    e_2004.html

    Może jest ktos chętny na te dwa osiołki.

  • 2. Data: 2009-11-09 19:27:15
    Temat: Re: [Sprzedam] 2 x KTM LC4 Adventure 2004 i 2006r
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "Marek Bagiński" <g...@W...gazeta.pl> napisał
> [...]
    > do
    > psrzedania dwa wysokiej klasy motocykle enduro-adventure:

    Z opisu aukcji wynika,ze nie sprzedasz na licytacji tak jak powinno to byc
    zgodne z regulaminem allegro.
    To po jaka cholere wystawiasz w taki a nie inny sposob ???

    --
    Zapek
    P.S. W ostatniej chwili okaze sie pewnie,ze sprzet uszkodzony albo

  • 3. Data: 2009-11-09 20:51:58
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "Zapek", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

> [...]
    > zgodne z regulaminem allegro.
    > To po jaka cholere wystawiasz w taki a nie inny sposob ???

    Dodatkowo aukcja w toku, a ceny minimalnej nie ma - o ile cena nie osiągnie
    tego co machnął w opisie, ten co da najwięcej pewnie go do sądu poda jeśli
    nie będzie chciał sprzętu wydać. Już jakiś czas temu była taka sprawa.

    Piotr Mockałło
    http://www.osiatkowania.pl

  • 4. Data: 2009-11-09 20:56:05
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Damork"
> [...]
    > tego co machnął w opisie, ten co da najwięcej pewnie go do sądu poda jeśli
    > nie będzie chciał sprzętu wydać. Już jakiś czas temu była taka sprawa.

    Na godzine przed koncem kolo zakonczy aukcje odwolujac oferty jesli cena nie
    bedzie mu pasowac i co mu zrobicie???
    On jest tu kierownikiem tej szatni...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 5. Data: 2009-11-11 11:05:26
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał

    > Na godzine przed koncem kolo zakonczy aukcje odwolujac oferty jesli cena
    > nie bedzie mu pasowac i co mu zrobicie???
    > On jest tu kierownikiem tej szatni...
    Co najwyzej ktos zglosi do allegro i dostanie ostrzezenie.
    O ile nie bedzie powodem uszkodzenie lub 'kradziez' przedmiotu.
    Na szczescie nie jestem zainteresowany i kolo dupy mi to lata.

    --
    Zapek

  • 6. Data: 2009-11-11 13:46:16
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Tytus pisze:
> [...]
    >
    > Na godzine przed koncem kolo zakonczy aukcje odwolujac oferty jesli cena
    > nie bedzie mu pasowac i co mu zrobicie???

    jesli zostały złozone oferty to zgodnie z regulaminem allegro przy
    zakonczeniu aukcji przed czasem wygrywa najwyzsza oferta w tym momencie:
    6.12.
    Sprzedający może w każdym czasie zamknąć Aukcję, wówczas zwycięzców
    Aukcji ustala się według stanu na chwilę zamknięcia Aukcji.

    oczywiscie zawsze moze nastapic "kradziez towaru lub zniszczenie" ale w
    przypadku pojazdu mechanicznego podlegajacego rejestracji mozna
    udowodnic ze pojazd skradziony nie został i żądac wydania, nawet
    sądownie. Niezaleznie od wyroku sądu kłopotów mozna narobic.
    A wystarczy ustawic wysoką cene minimalną i potem sobie dowolnie
    decydowac komu opchnąc

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 7. Data: 2009-11-11 13:49:36
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "Arni"
    jesli zostały złozone oferty to zgodnie z regulaminem allegro przy
    zakonczeniu aukcji przed czasem wygrywa najwyzsza oferta w tym momencie:

    Jesli nie odwola ofert ...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 8. Data: 2009-11-11 14:00:08
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Tytus pisze:
> [...]
    > jesli zostały złozone oferty to zgodnie z regulaminem allegro przy
    > zakonczeniu aukcji przed czasem wygrywa najwyzsza oferta w tym momencie:

    Tak prawnie to odwołać ofertę mógłby ten, co ją wystawił. (patrz niżej w
    wątku zdanie o sądzie)

  • 9. Data: 2009-11-11 14:03:41
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Jacek Czerwinski pisze:

    > Tak prawnie to odwołać ofertę mógłby ten, co ją wystawił. (patrz niżej w
    > wątku zdanie o sądzie)

    a dokladniej to moze poprosic o odwolanie, sprzedajacy nie musi sie
    zgodzic. Dlatego nie należy licytowac dla jaj bo sprzedający może sie
    uprzec ze sprzeda nam towar. I wtedy znow moze sie oprzec o sąd.
    regulamin chroni obie strony transakcji

  • 10. Data: 2009-11-11 14:14:26
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Arni pisze:
> [...]
    > zgodzic. Dlatego nie należy licytowac dla jaj bo sprzedający może sie
    > uprzec ze sprzeda nam towar. I wtedy znow moze sie oprzec o sąd.

    Mnie ostatnio sprzedajacy z ebay.com prosil o odwolanie oferty. Nie
    zgodzilem sie i musial mi to sprzedac.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!