  • 1. Data: 2009-11-09 18:36:11
    Temat: Sprzedam moją Suzanne Sv650SK3:(
    Od: "TomekSv650" <t...@w...pl>

    Z bólem serca szukam nowego właściciela dla mojego oczka w głowie
    http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1612808

    do negocjacji.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-11-09 18:50:38
    Temat: Re: Sprzedam moją Suzanne Sv650SK3:(
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 9 Lis, 19:36, "TomekSv650" <t...@w...pl> wrote:
    > Z bólem serca szukam nowego właściciela dla mojego oczka
    > w głowie http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1612808

    Ja tylko spytam: znaczy E95 brudzi wtryski a E98 czyści?
    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility125]

  • 3. Data: 2009-11-09 19:01:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 9 Lis, 19:50, Nikanor <p...@g...com> wrote:

    > Ja tylko spytam: znaczy E95 brudzi wtryski a E98 czyści?
    Te lepsze paliwa typu Verva, Shell V-Power Hiper Mega Racing itd. mają
    dodatki czyszczące w przeciwieństwie do zwykłych 95. Ja od jakiegoś
    czasu leję tylko Vervę - mniej pali i być może gaźnik/zawory bedą
    czystsze. 4-5zł na zbiorniku to nie są jakieś mega koszty. Można
    samemu dolewać jakichś specyfików ale po co wracać do ery 2T gdzie
    sobie z buteleczki po tankowaniu dolewamy czegoś ;-)

    --
    Artur
    Zygzak 12

  • 4. Data: 2009-11-10 08:49:40
    Od: "wilkxt" <w...@w...pl>

    >Te lepsze paliwa typu Verva, Shell V-Power Hiper Mega Racing itd.

    Dodam tylko tyle, ze w Polsce mamy paliwa od dwóch producentów: Lotos i
    Orlen, innych producentów raczej nie spotkacie, LukOIL podobno planuję jakąś
    zmianę z Lotosa, na cos innego ( może rosyjskiego). Tak więc czy to Shell
    czy BP, czy Bliska to raczej paliwo jest to samo, jedynie swoje dodatki
    mogą wprowadzać .

    Pozdrawiam
    Enduro Motocross
    Tomek W

  • 5. Data: 2009-11-10 10:40:07
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    Czesc

    TomekSv650 pisze:
    > Z bólem serca szukam nowego właściciela dla mojego oczka w głowie
    > http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1612808

    Fajna oferta ale mam jedna malenka uwage :)
    Napisales, ze 6tys w sezonie to minimum, a ja na mojej hornetce robie
    hmm... 3tys srednio zatem generuje niewielki stosunkowo przebieg, ktory
    oczywiscie ciezko mi bedzie wytlumaczyc przy sprzedazy motocykla.
    Jezdze glownie do pracy a mam 3,5km w jedna strone :)

    --
    japu

  • 6. Data: 2009-11-10 13:08:06
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 10 Nov 2009 11:40:07 +0100, Jarek Pudelko
    <j...@b...ceti.pl> wrote:

    [...]
> [...]
    > oczywiscie ciezko mi bedzie wytlumaczyc przy sprzedazy motocykla.
    > Jezdze glownie do pracy a mam 3,5km w jedna strone :)

    Jeżeli faktycznie jeździsz te 3,5 km w jedną stronę to raczej niezdrowe
    dla silnika jest, przez 3,5 km to on się nawet rozgrzać nie zdąży. A to
    starty na zimno i praca przed prawidłowym rozgrzaniem wszystkich elementów
    przyczynia się do największego zużycia silnika. :-)

    (Między innymi dlatego elektryczne motocykle do miasta to bardzo fajny
    pomysł, nie mają takich problemów :-))

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 7. Data: 2009-11-10 17:11:08
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    Leszek Karlik pisze:

> [...]
    > przyczynia się do największego zużycia silnika. :-)
    >
    > (Między innymi dlatego elektryczne motocykle do miasta to bardzo fajny

    W weekend zrobie czasem ze 100-150km, a tak to serio tak malo jezdze :)
    Ew. w trakcie dnia po miescie ale tez zamyka sie to w 20km powiedzmy.
    Jakos tak mi sie w zyciu ulozylo, ze w tygodniu pracuje, a w weekend..
    hmmm dzieci sie na moto nie zmieszcza :)

    --
    japu

  • 8. Data: 2009-11-10 20:01:28
    Od: jaack <j...@w...pl>

    On 10 Lis, 11:40, Jarek Pudelko
    <j...@b...ceti.pl> wrote:
> [...]
    > Fajna oferta ale mam jedna malenka uwage :)
    > Napisales, ze 6tys w sezonie to minimum, a ja na mojej hornetce robie

    Hmm - no właśnie - ja mam nie maleńką ale całkiem dużą uwagę. Nie
    obchodzi mnie to, że ktoś robi na 2 kółkach 30tys rocznie i osobiście
    nie chciałbym by kogoś obchodziło to, że robię rocznie niecałe 2tys, a
    już całkiem mnie wkurza, że ktoś usprawiedliwia swój duży przebieg
    tym, że jak ktoś ma na liczniku mało to musi być oszustem.

    Otóż drogi przyjacielu (zwracam się do Autora wątku) - dla mnie
    motocykl to nie środek transportu a pojazd, który ma mnie na
    parędziesiąt minut w tygodniu przenieść w inny świat, pozwalając
    zregenerowac siły stracone w pracy.

    I czy się to komuś podoba czy nie moja mała RR K7 będzie miała po 3
    sezonach niecałe 6tys przebiegu. I UWIERZ mi - w razie sprzedaży nie
    znajdzie się ani jeden taki co w ten przebieg nie uwierzy - nawet jak
    będzie totalnym laikiem.

    Po prostu jeden sprzęt wygląda po 5 latach jeżdżenia jak nowy a drugi
    po roku jest gratem. Poza tym spróbuj w wieku lat 40 mieć małe
    dziecko, do tego pracę z której wracasz późno i robić na 2oo duże
    przebiegi. Życzę powodzenia :-)

  • 9. Data: 2009-11-11 18:38:37
    Od: "TomekSv650" <t...@w...pl>

    Drogi jaack
    Cieszę się bardzo, że masz takie podejście do motocykla.
    Ja również 2oo traktuje jako wejście w inny świat, odpoczynek, pasję itp
    itd.
    Jednak musisz przyznać ,że po pierwsze:
    w ogloszeniu nie napisałem słowa ''oszust'' a po drugie napisałem
    ''najczęsciej'' w odniesieniu do mojej interpretacji przebiegu przeciętnego
    motocykla.
    W związku z tym prosiłbym o uważne czytanie tekstu.
    Napisałeś o swoim K7 :''w razie sprzedaży nie
    znajdzie się ani jeden taki co w ten przebieg nie uwierzy ''.
    Jeśli jesteś pierwszym właścicielem od nowości to jeszcze zrozumiem.Jednak
    gdy bedziesz którymś z kolei bedzie to baaardzo wątpliwe ponieważ zdrowy
    sprzęt z takim przebiegiem kupiony jako używany to rzadkośc.

    Nawiązując do ostatniego akapitu Twojej wypowiedzi:)
    Co to znaczy duże przebiegi? Bo według mnie 6 tys to minimum roczne :)
    Finalizując : każdy jeździ inaczej, dlatego tak trudno w Polsce znaleźć
    naprawdę zadbany sprzęt.Ale najważniejsze że jeździ NAS coraz więcej:)

    PS A co to jest właściwie RR K7?:)
    Hondo Suzuki?:) Oczywiście domyślam się że jeździsz Fire'm z 2007 roku...

    pozdrawiam serdecznie

  • 10. Data: 2009-11-11 19:04:25
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "TomekSv650"
    Drogi jaack Cieszę się bardzo, że masz takie podejście do motocykla.
    pozdrawiam serdecznie

    Ja pitole bardzo ladne...
    myslisz o zakupie czegos czym sie jezdzi z nogami do przodu ???

    --
    Tytus
    żółte najszybsze