  • 11. Data: 2011-11-16 23:31:12
    Temat: Re: Sprzedam Honde cbr 900rr
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Arni <a...@n...spam.pl> wrote:

    >a ja zrozumiałem. Podkreslił ze jest ze scigacza czyli żebys uwazał co
    >piszesz.

    A moze swiete oburzenie odebralo mu glos,
    a moze moderator tego foruma wycial tresc niecenzuralna,
    a...

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 12. Data: 2011-11-17 15:52:58
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Jacot" <jacot@bez_riders.pl> napisał w wiadomości
    > A moze swiete oburzenie odebralo mu glos,
    > a moze moderator tego foruma wycial tresc niecenzuralna,
    > a...

    ... a może poszli do lasu?

    --
    Grzybol

  • 13. Data: 2011-11-17 19:40:13
    Od: Kazub22 <Kazub22@_NOSPAM_wp.pl>

    Honda ta w tym roku byla sprowadzona z belgii na 100% nie byla udezona ..
    poprostu taka kupilem ... ten sezon super sie sprawowala tylko pod koniec
    zaczela mi skakac na obrotach i stwierdzilem ze gazniki sa do regulacji

  • 14. Data: 2011-11-17 19:51:58
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 321 roku bieżącego, Kazub22 zeznał(a) jak następuje:

    http://www.videoaudio.pl/forum/index.php?showtopic=2
    185

    --
    PawelK vel Pablo