  • 1. Data: 2009-10-28 13:22:38
    Temat: Sprzedam busa do wozenia motocykli.
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    Transit rok 1994. Wysoki (mozna stanac), dlugi (3,10m), wyposazony w
    specjalny stelaz do mocowania 3 motocykli, Wchodza 2 szosowe albo 3
    terenowki (jedna tylem), wieszak na kaski. Jesli ktos chce w niskim budzecie
    dzialajacy pojaz do wyjazdow np na tor i nie przeszkadza mu korozja, to
    zapraszam.
    W zwiazku z tym, ze temat troche off - wszytkie informacja na priva albo tel
    602 774 223.

    To bylo pierwszy i ostatni raz :)

    Pozdr..

    --
    Michał Demczuk
    www.demczuk.pl

  • 2. Data: 2009-10-28 13:32:37
    Temat: Re: Sprzedam busa do wozenia motocykli.
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Michał Demczuk pisze:
    > Transit rok 1994.

    Charlej sie miesci, sprawdzone. Wiec jest to idealny samochod do wozenia
    Charleja na zloty.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2009-10-28 13:49:47
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    ***"Kuczu"

    ***Michał Demczuk pisze:

    Charlej sie miesci, sprawdzone. Wiec jest to idealny samochod do wozenia
    Charleja na zloty.

    Charleja Transitem 94??? chopie harasie to siem wozi nie starszym niz 2007
    Sprinterem lub ostatnio coraz modniejszym VW Crafterem oczywiscie wersja
    salonka

    T.

  • 4. Data: 2009-10-28 13:57:30
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    P.S. Wiem bo mieszkam kolo salonu H-D

  • 5. Data: 2009-10-28 14:40:02
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    Tytus z fabryki pisze:
    > Charleja Transitem 94??? chopie harasie to siem wozi nie starszym niz 2007
    > Sprinterem lub ostatnio coraz modniejszym VW Crafterem oczywiscie wersja
    > salonka

    Łiii tam, Charleje to sie teraz wozi w specjalnej, zabudowanej
    przyczepce zaczepionej do jakiegos Dżipa albo innej tojtojki Landkruzer,
    koniecznie pojazd ciagnacy z pelnym orurowaniem i wyprowadzonym wlotem
    powietrza nad linie dachu. Nie zaszkodzi naklejeczka Rut66 albo jakas w
    stylu 4x4Charlejkruzerdemonracerroadklubpensylvaniaontario
    .

    --
    Zdrowko
    KLOSZ

  • 6. Data: 2009-10-28 16:03:03
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    KLOSZ pisze:

> [...]
    zaszkodzi naklejeczka Rut66 albo jakas w stylu
    4x4Charlejkruzerdemonracerroadklubpensylvaniaontario

    A Ty co?
    Biedny, chory i brzydki, że taki złogi zawiści wypluwasz?

    --

    pozdr
    pj

  • 7. Data: 2009-10-28 18:40:49
    Od: "omega_fan" <o...@n...org>

    "KLOSZ" <konradki@USUN_TOwp.pl> wrote in message

> [...]
    > pojazd ciagnacy z pelnym orurowaniem i wyprowadzonym wlotem powietrza nad
    > linie dachu. Nie zaszkodzi naklejeczka Rut66 albo jakas w

    Nie znacie sie. Przyczepę musi ciągnać Hummer.

  • 8. Data: 2009-10-28 20:32:41
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    (pj) pisze:

    .

    > A Ty co?
    > Biedny, chory i brzydki, że taki złogi zawiści wypluwasz?

    Chiba se kupił FJR. I myśli, że jest Panem Drogi:)
    HD rulez....

    DR

    --
    klx; 1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; xb12x, fxr;
    Złoty Felkowski Braincap'07

  • 9. Data: 2009-10-28 22:14:35
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Charlej sie miesci, sprawdzone. Wiec jest to idealny samochod do wozenia
    > Charleja na zloty.

    Bezsensu!
    Przeca go nikt nie bedzie widzial jak w tym tranzicie na zlot bedzie
    jechal!
    ;-)

    --
    Pozdr. magnes
    nt650v fjs600 fes250 troche puzzli i 4 kola w dieslu

  • 10. Data: 2009-10-28 22:17:08
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KLOSZ" <konradki@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości

    > stylu 4x4Charlejkruzerdemonracerroadklubpensylvaniaontario
    .

    Taki moze byc?
    http://moto.allegro.pl/item798831303_f250_harley_dav
    idson_350_km_v8_turbo_diesel_vat.html