  • 1. Data: 2009-10-28 14:56:55
    Temat: Wszyscy skonczymy w blocie :)
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Hej,
    Do Poznania mam dosc daleko, tory kartingowe w okolicy sa za male
    (i tez daleko)a palowanie po lokalnych winklach troszeczke mi sie
    przejadlo. Postanowilem zatem zweryfikowac poglad o tym, ze wszyscy
    skonczymy w blocie i sprobowac jazdy w terenie :)

    Niestety nikt z moich znajomych nie ma motocykla enduro, zebym mogl go
    pomacac. W zwiazku z tym mam pytanie do kolegow z okolic Trojmiasta. Czy
    kojarzycie jakiejs miejsce, gdzie mozna by sobie wynajac enduro/cross i
    pojezdzic w terenie? Ewentualnie moze ktos z Was zechcialby mi pokazac
    swoja maszyne i objasnic o co w tym chodzi tak, zebym mogl sie przekonac
    czy mi pasuje taka odmiana motocyklizmu.

    W zamian proponuje przejazdzke na 120 konnym V2 :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 2. Data: 2009-10-28 15:58:32
    Temat: Re: Wszyscy skonczymy w blocie :)
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Piotr Klimek pisze:

    > Ewentualnie moze ktos z Was zechcialby mi pokazac
    > swoja maszyne i objasnic o co w tym chodzi tak, zebym mogl sie przekonac
    > czy mi pasuje taka odmiana motocyklizmu.

    ale że co? to co lubisz w moto uzalezniasz od geografii i własnego
    lenistwa? :o

    > W zamian proponuje przejazdzke na 120 konnym V2 :)

    Pfff... też mi oferta.. :-P

    --

    pozdr
    pj

  • 3. Data: 2009-10-28 16:26:56
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "(pj)"
    Pfff... też mi oferta.. :-P

    Te kulego - poprobuj pierw potem gadaj...:)

    T.

  • 4. Data: 2009-10-28 16:39:47
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Tytus z fabryki pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "(pj)"
    > Pfff... też mi oferta.. :-P
    >
    > Te kulego - poprobuj pierw potem gadaj...:)

    ale że co? na V2 100PS+? Faaacet ... "nie rób ze mnie pederasty"! :-P

    M.in. dlatego tak spodobał mi się Twój nowy motór, bo VTR miałem na oku
    swego czasu i jeździłem nim (co prawda nie najszybszym bo żółtym, ale
    nowym SP2...) jakiś czas przed decyzją o zakupie poprzednim i znam dobra
    doczesne tego typu sprzetów. Także mie tu nie wyjeżdżaj z takimi, OK? ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 5. Data: 2009-10-28 20:01:24
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    > Ewentualnie moze ktos z Was zechcialby mi pokazac
    > swoja maszyne i objasnic o co w tym chodzi tak, zebym mogl sie przekonac
    > czy mi pasuje taka odmiana motocyklizmu.

    Pasuje każdemu kto ma ikrę ( i tyci funduszy). nic ci to nie da że
    ktoś podjedzie i da ci się przejechać.
    ja tak próbowałem i co? i nic. jeździłem tak na hondzie cr 450 czy
    jakijs takiej , jechałem też na wr400 po lasach piaskach i innych
    ścieżkach, i nic. spostrzeżenia przy takich motocyklach są " o ku..
    ale dziwnie" i tyle.
    Najfajniej jechało mi się afryką czego bym sie nigdy nie spodziewał,
    ciężkie a dużo fajniej mi sie jechało w llekkim terenie. frajdy co
    niemiara. dopiero później możesz sobie myśleć o przesiadce na coś maks
    enduro. i cokolwiek zacząć się radować ze schodów, dziur itp terenu
    który dopiero po czasie czaruje banana na twarzy.

    mimo że za młodu zamiatałem na rowerze down hill, i troche trialu ale
    enduro to zupełnie co innego.

    --
    Wiadro(SoldierAK)
    Grzegorz Ż.

  • 6. Data: 2009-10-29 03:43:23
    Od: AlF <s...@g...com>

    Piotr Klimek wrote:
> [...]
    > przejadlo. Postanowilem zatem zweryfikowac poglad o tym, ze wszyscy
    > skonczymy w blocie i sprobowac jazdy w terenie :)

    mnie dopadlo roku temu jak znajomy pozyczyl sprzet i wzial mnie na
    jakies 30km bezdroz Arizonskich. stawialem opor przez rok i koncu nie
    wytrzymalem i od niedawana mam'08 YZ250F zeby bylo smieszniej kupionej
    u dilera MB http://tinyurl.com/yfrg3oe

    i musze powiedziec ze efekt pioruniacy po sie jeszcze bardziej chce
    jezdzic normalnie http://tinyurl.com/yjc6kse

    > swoja maszyne i objasnic o co w tym chodzi tak, zebym mogl sie przekonac
    > czy mi pasuje taka odmiana motocyklizmu

    mysle ze jest to w genach :-), taki atawizm motocyklowy i najlepiej
    zaczac od razu - tu moj 10-letni syn w 3ciej godzinie jazdy:

    http://tinyurl.com/yfhp523

  • 7. Data: 2009-10-29 07:02:58
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "(pj)"
    ale że co? na V2 100PS+? Faaacet ... "nie rób ze mnie pederasty"! :-P

    Dla 95% jezdzcow to az nadto, duzo za duzo...

    *** jeździłem nim (co prawda nie najszybszym bo żółtym, ale
    > nowym SP2...)

    A to przepraszam - choc z racji pozycji to motocykl dla jogginów :).
    Jesli bym zmienial to jest to najmocniejszy kandydat...ale nie zanosi sie na
    zmiany :)

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 8. Data: 2009-10-29 07:23:57
    Od: "smoq" <p...@p...fm>

    Uzytkownik "AlF" <s...@g...com> napisal w wiadomosci

> [...]
    > bezdroz Arizonskich. stawialem opor przez rok i koncu nie wytrzymalem i od
    > niedawana mam'08 YZ250F zeby bylo smieszniej kupionej u dilera MB

    Daleko to z Katowic? chetnie bym posmigal :))

    --
    pzdr smoq

  • 9. Data: 2009-10-29 07:35:32
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 28 Oct 2009 16:58:32 +0100) ktos podajacy sie za (pj)
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > ale że co? to co lubisz w moto uzalezniasz od geografii i własnego
    > lenistwa? :o

    Ale, ze co? Mam jechac na drugi koniec polski, zeby sprawdzic czy enduro
    jest fajne? Najlepiej od razu do dealera z gotowka w reku, nie? :)

  • 10. Data: 2009-10-29 08:56:25
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Piotr Klimek pisze:

    > Ale, ze co? Mam jechac na drugi koniec polski, zeby sprawdzic czy enduro
    > jest fajne? Najlepiej od razu do dealera z gotowka w reku, nie? :)

    nie

    po prostu dziwnym mi sie wydaje koniecznosc sprawdzenia wszystkich
    odmian motocyklizmu, jedynie z tego powodu, ze na tor daleko, a nie z
    wewnetrznej potrzeby... :-P

    Jesli jest sie kierowca moto "do wszystkiego", to jest sie do niczego (IMHO)

    --

    pozdr
    pj