  • 1. Data: 2010-05-14 09:34:56
    Temat: Olej w automacie
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

    Wiem, że cięzko będzie zdiagnozować nie widząc ale zaczynam przeglądać
    sporadycznie używny samochód do wakacyjnych wojaży.
    Sprawdziłem wczoraj olej w skrzyni i na bagnecie pojawiły się wraz z olejem
    małe grudki po 1,5 - 2mm (na dole bagnetu i ze dwie na całej długości). Gdy
    je rozmazałem na palcu otrzymałem coś jak sadzę (czarne 0,5mm cząstki). Olej
    ma czarny kolor (skrzynia japońska z małymi wymogami jakościowymi).
    Samochód używany raz na tydzień - dwa, zimą stał nie używany

  • 2. Data: 2010-05-14 09:54:07
    Temat: Re: Olej w automacie
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2010-05-14 09:34, Auto pisze:
    > Wiem, ?e ci?zko b?dzie zdiagnozowa? nie widz?c ale zaczynam przegl?da?
    > sporadycznie u?ywny samoch?d do wakacyjnych woja?y.
    > Sprawdzi?em wczoraj olej w skrzyni i na bagnecie pojawi?y si? wraz z olejem
    > ma?e grudki po 1,5 - 2mm (na dole bagnetu i ze dwie na ca?ej d?ugo?ci). Gdy
    > je rozmaza?em na palcu otrzyma?em co? jak sadz? (czarne 0,5mm cz?stki). Olej
    > ma czarny kolor (skrzynia japo?ska z ma?ymi wymogami jako?ciowymi).
    > Samoch?d u?ywany raz na tydzie? - dwa, zim? sta? nie u?ywany

    Podaj marke, model i typ silnika, rocznik, przebieg i kiedy byl olej
    wymieniany.

  • 3. Data: 2010-05-14 10:05:53
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Auto pisze:
> [...]
    > ma czarny kolor (skrzynia japońska z małymi wymogami jakościowymi).
    > Samochód używany raz na tydzień - dwa, zimą stał nie używany

    A jakie masz pytanie?

    --
    Karolek

  • 4. Data: 2010-05-14 11:36:56
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

    > A jakie masz pytanie?

    Fakt, faktem troszkę byle jak napisałem
    więc: automat 4 biegi Toyotowski połączony z motorem 2.4 benzyna a pytanie
    czy się przejmować tą sadzą i natychmiast jechać do warsztatu czy olać temat
    i zainteresować się przy najbliższym przeglądzie

  • 5. Data: 2010-05-14 15:39:38
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Fakt, faktem troszk? byle jak napisa?em
    > wi?c: automat 4 biegi Toyotowski po??czony z motorem 2.4 benzyna a pytanie

    Patrze i tak z grubsza liczac automatow toyotowskich naliczylem 20. Z
    czego 7 montowane w samochodach z silnikiem 2,4.

  • 6. Data: 2010-05-14 16:06:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Auto" 4bed19c6$0$17102$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    przejmować tą sadzą i natychmiast jechać do
    > warsztatu czy olać temat i zainteresować się przy najbliższym przeglądzie

    Ja bym wymienił olej i nie martwił się grudkami,
    ale czarny kolor niczego dobrego nie oznacza. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2010-05-14 17:00:15
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Auto pisze:

> [...]
    > czy się przejmować tą sadzą i natychmiast jechać do warsztatu czy olać temat
    > i zainteresować się przy najbliższym przeglądzie

    Bezwzglednie wymienic olej.
    Powachac stary i jak ma ostry nie przyjemny zapach to koniecznie
    wymienic olej.
    Nie wiem jak w tym automacie to wyglada, ale jak jest wymienialny filtr
    to filtr tez wymienic.

    --
    Karolek

  • 8. Data: 2010-05-14 17:51:45
    Temat: Oleju nie ma w automacie
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Olej to podobno w głowie.
    A w skrzyni automatycznej jest płyn hydrauliczny.
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2010-05-14 19:24:43
    Temat: Re: Oleju nie ma w automacie
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Olej to podobno w głowie.

    Ale niestety nie u ciebie.

    > A w skrzyni automatycznej jest płyn hydrauliczny.
    > JaC

    Co ty nie powiesz.
    Lepiej sie doucz, zanim zaczniesz kogos poprawiac.

    > -----

    I naucz sie cytowac, matole.

    --
    Karolek

  • 10. Data: 2010-05-14 20:06:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ąćęłńóśźż" hsjrh2$mn7$...@n...net.icm.edu.pl

    > Olej to podobno w głowie.

    Tak, ;) ale (jak mawia Zagłoba, trzeba pić
    alkohol/miód, który wypycha olej do głowy.

    > A w skrzyni automatycznej jest płyn hydrauliczny.

    Tak, ;) ale producenci nazywają to olejem.

    http://www.castrol.com/castrol/sectiongenericarticle
    .do?categoryId=9014477&contentId=7028745

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'