  • 1. Data: 2011-04-12 19:06:25
    Temat: Sprzęt do oblukania [otomoto]
    Od: Masło <s...@S...pl>

    Hej!

    Kolega jest zainteresowany tym sprzętem:
    http://otomoto.pl/buell-xb-firebolt-xb9r-M2457257.ht
    ml
    Czy byłby ktoś w okolicach Wielunia chętny do obejrzenia tego Buell-a?
    Warto gonić po niego 400 km ? :)

    Pozdro.

  • 2. Data: 2011-04-13 18:57:08
    Temat: Re: Sprzęt do oblukania [otomoto]
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Masło" <s...@S...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ml
    > Czy byłby ktoś w okolicach Wielunia chętny do obejrzenia tego Buell-a?

    Wierzysz w ten przebieg? :-) Tu masz nowszy, z mniejszym przebiegiem:
    http://otomoto.pl/buell-xb-xb9r-firebolt-M1942043.ht
    ml

    W tej hameryce Panie to ony kupujom te motury, raz siem przejadom i je potem
    za darmo do Polski oddajom. Bo nas lubiom...

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2011-04-13 19:52:36
    Od: Ryback <k...@y...com>

    On 13 Kwi, 20:57, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > W tej hameryce Panie to ony kupujom te motury, raz siem przejadom i je potem
    > za darmo do Polski oddajom. Bo nas lubiom...

    Czy jest na hali ktoś jeszcze biorący stan licznika za znaczący faktor
    przy kupnie motocykla? ...Hmm nie widzę. Pewnego razu byłem w komisie
    Auto qucken wpadł mi w oko czarny Golf IV 99' z zadziwiająco niskim
    przebiegiem o czym powiedziałem sprzedawcy (76kkm na 10 letni
    samochód ?!? WTF ???) Sprzedawca do mnie żartobliwie: "A ile Pan chce
    żeby miał 200? 300? Niech Pan przyjdzie jutro to będzie miał Pan
    176kkm... Nie muszę mówić że sprawa motocykli to ta sama para kaloszy

    pozdro

  • 4. Data: 2011-04-13 22:00:02
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 12-04-2011 21:06, Masło pisze:
> [...]
    ml
    > Czy byłby ktoś w okolicach Wielunia chętny do obejrzenia tego Buell-a?

    Witka!
    Jak chcesz bliżej to mój kolega ma (podkarpacie) do sprzedania właśnie
    takiego białego (no może bez takich bajeranckich felg) ale sprzęt pewny
    o czym możesz się przekonać poddając go najwymyślniejszym
    badaniom/wróżbom/woodoo/czy_co_tam_jeszcze_sobie_życ
    zysz. Sam się nad
    nim zastanawiałem ale ostatecznie padło na włoszczyznę :)
    Jak coś to zapraszam na priv, podam Ci namiary wszelakie

    --
    Pozdro
    TzDzik

  • 5. Data: 2011-04-14 17:35:30
    Od: Masło <s...@S...pl>

    W dniu 2011-04-13 20:57, Grzybol pisze:

> [...]
    >
    > W tej hameryce Panie to ony kupujom te motury, raz siem przejadom i je potem
    > za darmo do Polski oddajom. Bo nas lubiom...

    Na przebieg kolega nie patrzy. I dlatego właśnie pyta, czy ktoś by mógł
    wcześniej go obejrzeć?
    Tego z Mielca już oglądaliśmy. W razie czego ostrzegam, że ma popękane
    spawy w tylnym stelażu za siedzeniem kierowcy.
    Pozdro

  • 6. Data: 2011-04-14 17:48:19
    Od: Masło <s...@S...pl>

    W dniu 2011-04-14 00:00, TaDzik pisze:

> [...]
    > nim zastanawiałem ale ostatecznie padło na włoszczyznę :)
    > Jak coś to zapraszam na priv, podam Ci namiary wszelakie

    Poszło na priv
    Pozdro.