  • 1. Data: 2011-04-11 20:41:46
    Temat: Ładne małe motocykle
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    o takie:
    http://www.geocities.jp/qcyqq122/matsumaru_store/htm
    l/okyakusan.html

    --
    Jackare

  • 2. Data: 2011-04-12 02:46:19
    Temat: Re: Ładne małe motocykle
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Jackare" <1...@1...tralala.com> napisał w
    wiadomości news:invp2a$o7$1@node2.news.atman.pl
    > o takie:
    > http://www.geocities.jp/qcyqq122/matsumaru_store/htm
    l/okyakusan.html

    Swietne sprzety.
    Ten tylny blotnik - wszystkie sa w jakiejs manierze przerobione?
    Co to za trynd?

    pzdro
    Tmek

  • 3. Data: 2011-04-12 07:42:00
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości

    > Ten tylny blotnik - wszystkie sa w jakiejs manierze przerobione?
    > Co to za trynd?

    żwiremwryja toranagasan awodanaplecorach

    To co mnie się podoba w tym wszystkim to minimalizm, ale w jakiś sposób
    wysmakowany. Do tego ludzie na zdjęciach sprawiają wrażenie tego co ja
    najbardziej w motocyklach cenię: pełnej frajdy i swobody bez tych wszystkich
    pieprzonych pancerzy kasków skór ochraniaczy kombinezonów i innego
    parszywstwa którego nie nawidzę, czyli motocykl ktry nadal jest motocyklem a
    nie potworem sterowanym komputerem a na nim zadowolony człowiek który
    jeszcze jest człowiekiem a nie kosmonautą, robotem czy pozującym na
    zawodnika z toru...
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2011-04-12 07:47:32
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości

    > Ten tylny blotnik - wszystkie sa w jakiejs manierze przerobione?
    > Co to za trynd?

    a już na poważnie wg mnie ten trynd to w większości caferacer jeżeli ktoś
    czuje potrzebę szufladkowania ;)
    w wielu przypadkach powiedziałbym także że chopper - wycięto wszystko co
    niepotrzebne i zostawiono to co niezbędne często w zmniejszonej postaci
    --
    Jackare

  • 5. Data: 2011-04-12 07:57:45
  • 6. Data: 2011-04-12 08:04:02
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Jackare" <1...@1...tralala.com> napisał w wiadomości
    >o takie:
    > http://www.geocities.jp/qcyqq122/matsumaru_store/htm
    l/okyakusan.html

    Nie wszystkie małe.

    HD XL 1200, 883, Kawasaki W650...

    Ale można zobaczyć japońską klasę 400 w pełnej krasie, nie powiem. Na
    pierwszym miejscu jak zawsze sr 400! (:

    VRX 400 - taki malutki czoperek, że aż miło popatrzeć w oryginale.
    A jako pierwsze z brzegu - ładniejsza i szybsza wersja VanVana - FTR 250.

    Interesowałem się kiedyś czemu u nich tak popularne jest 400ccm
    System zdobywania prawa jazdy jest tak skomplikowany i stopniowany, że oni
    to nam zazdroszczą. Na egzaminie na większe pojemności trzeba np. podnieść
    leżący motocykl.

    PS
    A propos japońskich wynalazków.
    Kawasaki wypuściło w końcu W800 - taką mega Estrelkę.

    Ale kolega Falco w offroad wsiąka, więc pewnie nie kupi.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 7. Data: 2011-04-12 08:09:01
    Od: "Mari@" <m...@w...op.pl>

    W dniu 2011-04-12 09:47, Jackare pisze:

> [...]
    > w wielu przypadkach powiedziałbym także że chopper - wycięto wszystko co
    > niepotrzebne i zostawiono to co niezbędne często w zmniejszonej postaci
    *** Bobber?

    --
    +-- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F --+
    + Slow Rider & Road Lamer MC President +

  • 8. Data: 2011-04-12 08:13:13
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > PS
    > A propos japońskich wynalazków.
    > Kawasaki wypuściło w końcu W800 - taką mega Estrelkę.

    Zapisy już od zeszłego roku na nią przyjmują - nawet u nas ;-)
    (podobo ma być osiągalna w sierpniu).

    Pzdr

    JKK

  • 9. Data: 2011-04-12 08:36:20
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Tue, 12 Apr 2011 04:46:19 +0200, Tmek napisał(a):

    > Swietne sprzety.
    > Ten tylny blotnik - wszystkie sa w jakiejs manierze przerobione?
    > Co to za trynd?

    Bratstyle

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 10. Data: 2011-04-12 09:09:41
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Jasio pisze:
> [...]
    >
    > Nie wszystkie małe.
    >
    > HD XL 1200, 883, Kawasaki W650...
    >
    > Ale można zobaczyć japońską klasę 400 w pełnej krasie, nie powiem. Na

    ciekawi mnie, że nie widze żadnej starej XS 400. Chyba nie rózni sie
    jakos szczegolnie zeby sie nie nadawała?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"