  • 11. Data: 2010-01-03 19:13:18
    Temat: Re: Śruby poszukiwane (w Krakowie)
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 03 Jan 2010 01:35:21 +0100, "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote:

    >Potrzebuję kupić 8 sztuk śrub z nakrętkami:
    >http://i47.tinypic.com/2mxpp4i.jpg

    Poszukaj na http://www.asmet.com.pl/ - tam jest katalog. Jak
    znajdziesz to Ci kupię i wyślę.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2010-01-03 19:36:40
    Temat: Re: ?ruby poszukiwane (w Krakowie)
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki wydusił z siebie te słowy:

    > Nie ma być ładna, ma być niezużyta.

    mozesz to zdefiniowac?
    ps. zwlaszcza w kontekście 'wyglądu na zdjęciu'

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 13. Data: 2010-01-03 19:55:33
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > mozesz to zdefiniowac?
    > ps. zwlaszcza w kontekście 'wyglądu na zdjęciu'

    A wiesz o tym, że nie wszystko da się pokazać w 2D?
    :>

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 14. Data: 2010-01-03 19:59:08
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Poszukaj na http://www.asmet.com.pl/ - tam jest katalog. Jak
    > znajdziesz to Ci kupię i wyślę.

    Dzięki za ofertę pomocy.
    Niestety, muszę dotknąć okiem i palcami.
    :>

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 15. Data: 2010-01-04 08:46:00
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Potrzebuję kupić 8 sztuk śrub z nakrętkami:
    > http://i47.tinypic.com/2mxpp4i.jpg
    > Używane mnie nie interesują, chyba że ich stan jest lepszy niż tej na
    > zdjęciu.

    hmm, dla mnie to wygląda np. jak śruba tulei wahacza w Astrze F :-)
    ale trzeba by to sprawdzić organoleptycznie,
    brat

  • 16. Data: 2010-01-04 09:54:39
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    othello pisze:
    > Nie dziwie sie ze nie wiedza co to jest...
    > Klasa 8.8 to sruby wykonane ze sredniej stali weglolwej (moga byc
    > ocynkowane) i sa przeznaczone do ogolnego stosowania.
    > Przemysl samochodowy ich nie stosuje.

    Bardzo sie mylisz. Podstawowa klasa (wiekszosc srub) w samochodach to
    8.8. Wyzsza 10.9. 12.9 W zastosowaniach specjalnych (głowica np.)
    Klasa "budowlana" to 5.6

    > Generalnie przyjmuje sie ze sroby 'samochodowe' sa wykonane ze stali
    > stopowych i mieszcza sie w klasach 9.8, 10.9 i 12.9
    > Ta reszta nadaje sie na ploty i bramy do cmentarza.

    jw.

    MarcinJM

  • 17. Data: 2010-01-04 10:24:00
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Bardzo sie mylisz. Podstawowa klasa (wiekszosc srub) w samochodach to 8.8.

    racja, sam się kiedyś zdziwiłem ale śruby tak odpowiedzialnego elementu pod
    względem bezpieczeństwa jak sworzeń wahacza, są właśnie śrubami 8.8,
    brat

  • 18. Data: 2010-01-04 12:13:02
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:
> [...]
    > Używane mnie nie interesują, chyba że ich stan jest lepszy niż tej na
    > zdjęciu.
    > Klasa wytrzymałości 8.8 lub 10.9.
    > Gwint 10x1.25, czyli ponoć typowy samochodowy. Co ważne, śruba musi być
    > "pełna", czyli średnica gwintu i miejsca niegwintowanego musi być zgodna
    > i wynosić 10mm z tolerancją -0.25.
    > Najważniejsze wymiary to średnica i długość części niegwintowanej, gdy
    > będzie dłuższa niż 80mm dotnę sobie.
    > Łeb śruby może być na imbus.
    > Ktoś wie, gdzie można coś takiego kupić?
    >
    > W erze pytałem, nie wiedzą co to jest 8.8.

    Rozne "dziwne" sruby kupowalem w http://www.fabory.com/pages/home.html
    tyle, ze w krakowie nie maja sklepu, z tego co widze na www.

    MarcinJM

  • 19. Data: 2010-01-04 12:15:40
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    othello pisze:
    > stopowych i mieszcza sie w klasach 9.8, 10.9 i 12.9

    Zapomnialem dodac, ze sruby klasy 9.8 w zyciu na oczy nie widzialem.
    Nie twierdze, ze nie ma, ja przez 25 lat nie spotkalem.

    MarcinJM

  • 20. Data: 2010-01-04 16:08:50
    Od: Cyneq <c...@n...com>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:
> [...]
    > Łeb śruby może być na imbus.
    > Ktoś wie, gdzie można coś takiego kupić?
    >
    > W erze pytałem, nie wiedzą co to jest 8.8.

    W jakimś lepszym budowlanym?
    W metlazbycie jakimś nie ma? Czy nie ma czegoś takiego w Krakowie?
    A tak w ogóle to 99% że podejdzie Ci (po znaczym skróceniu i dokupieniu
    nakrętki - no ale nakrętkę 10.9 to już chyba dostaniesz nawet w OBI)
    śruba od głowicy do opla corsy.

    --
    Cyneq