    From: "Artur Gatty" <b...@b...spamu.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Ssangyong Korando KJ. Ma to sens?
    Date: Thu, 25 Apr 2013 23:12:46 +0200
    Sender: <radiusok>@<unknown>

    Witam,
    Potrzebuję kupić coś do jazdy po szutrach. Budżet to niestety góra 20 -
    25tys, ale chętnie wydałbym mniej, jeśli to możliwe.
    Spodobało mi się Korando, przejechałem się i ogólnie pozytywne wrażenia.
    Najważniejsze, że za 15tys można kupić egzemplarz 8 letni.
    Samochodu będę używał tylko rekreacyjnie, więc nie przeraża mnie spalanie
    12l/100km.
    Obawiam się tylko o koszty eksploatacji związane z częściami i
    częstotliwością awarii.
    Co myślicie o tym Koreańczyku? Może ktoś ma jakieś doświadczenia z jazdy
    innymi modelami tej marki?
    Niewiele droższe są Rextony, Kyrony i Actyony, ale ich nawet nie widziałem z
    bliska. :)

    pozdrawiam,
    AG