  • 1. Data: 2013-04-25 21:29:34
    Temat: Re: Ssangyong Korando KJ. Ma to sens?
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    za 20tys to sie kupuje Pajero Classic a nie takie wydumki z dupy wyjete.

  • 2. Data: 2013-04-25 21:36:01
    Od: K <...@...c>

    W dniu 25-04-2013 23:12, Artur Gatty pisze:
> [...]
    > 25tys, ale ch?tnie wyda?bym mniej, je?li to mo?liwe.
    > Spodoba?o mi si? Korando, przejecha?em si? i og?lnie pozytywne wra?enia.
    > Najwa?niejsze, ?e za 15tys mo?na kupi? egzemplarz 8 letni.
    > Samochodu b?d? u?ywa? tylko rekreacyjnie, wi?c nie przera?a mnie spalanie
    > 12l/100km.
    > Obawiam si? tylko o koszty eksploatacji zwi?zane z cz?ciami i
    > cz?stotliwo?ci? awarii.
    > Co my?licie o tym Korea?czyku? Mo?e kto? ma jakie? do?wiadczenia z jazdy
    > innymi modelami tej marki?
    > Niewiele dro?sze s? Rextony, Kyrony i Actyony, ale ich nawet nie widzia?em z

    problem z czesciami to podstawowy problem. czesci pomiedzy SY a Daewoo
    czesto lubia byc jakies inne. ogolnie malo trwale gowno, gdzie do
    wymiany uszczelki miski olejowej trzeba podniesc silnik itp. pada
    elektronika itp.

  • 3. Data: 2013-04-25 22:04:16
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > gdzie do
    > wymiany uszczelki miski olejowej trzeba podniesc silnik

    to akurat z dupy argument
    znasz auto terenowe z przednim mostem w ktorym nie trzeba go opuszczac
    lub podbnosic silnik ?

  • 4. Data: 2013-04-25 22:20:02
    Od: K <...@...c>

    W dniu 25-04-2013 22:04, h.w.d.p. pisze:

    > to akurat z dupy argument
    > znasz auto terenowe z przednim mostem w ktorym nie trzeba go opuszczac
    > lub podbnosic silnik ?

    nie, ale sadze ze w innych samochodach moze to byc rozwiazane inaczej.

  • 5. Data: 2013-04-25 23:12:46
    Temat: Ssangyong Korando KJ. Ma to sens?
    Od: "Artur Gatty" <b...@b...spamu.com>

    Witam,
    Potrzebuję kupić coś do jazdy po szutrach. Budżet to niestety góra 20 -
    25tys, ale chętnie wydałbym mniej, jeśli to możliwe.
    Spodobało mi się Korando, przejechałem się i ogólnie pozytywne wrażenia.
    Najważniejsze, że za 15tys można kupić egzemplarz 8 letni.
    Samochodu będę używał tylko rekreacyjnie, więc nie przeraża mnie spalanie
    12l/100km.
    Obawiam się tylko o koszty eksploatacji związane z częściami i
    częstotliwością awarii.
    Co myślicie o tym Koreańczyku? Może ktoś ma jakieś doświadczenia z jazdy
    innymi modelami tej marki?
    Niewiele droższe są Rextony, Kyrony i Actyony, ale ich nawet nie widziałem z
    bliska. :)

    pozdrawiam,
    AG

  • 6. Data: 2013-04-25 23:13:53
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > nie, ale sadze ze w innych samochodach moze to byc rozwiazane inaczej.

    no to zle sadzisz.

  • 7. Data: 2013-05-08 22:00:05
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Artur Gatty" <b...@b...spamu.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > innymi modelami tej marki?
    > Niewiele droższe są Rextony, Kyrony i Actyony, ale ich nawet nie widziałem

    w firmie w której kiedyś pracowałem było korando i jakiś nissan - taka
    paskuda z trójkątną szybką. Jeździły w serwisie który musiał docierać wysoko
    w góry. W korando skrzynia wyzionęła ducha po roku pracy w tym serwicie, w
    nissanie po dwóch. Dwa auta jakie dały radę i dają nadal od ponad sześciu
    lat to defender i L200.

    O kyronie czytałem jakieś testy porównawcze i został zabity przez
    konkurentów we wszystkich kategoriach