  • 1. Data: 2014-02-25 16:12:22
    Temat: Stacjonarny numer - gdzie najtaniej?
    Od: "Sawesk" <b...@w...pl>

    W tej chwili mam stacjonarny abonament w tpsa za jakies 99 pln i moge
    rozmawiac bez ograniczen na stacjonarne w PL, stanach i Kanadzie oraz w UE.
    Jaka jest opcja alternatywna?
    1. Czy jest jakis prosty sposob aby zachowac numer i miec tanszy abonament?
    Freeconet inne voipy? ale jak z jakoscia?
    2. Moze jest jakis prosty abonament za male pieniedze
    3. rozważam zakup nju (tam jest chyba za 29 pln no limit w Polsce - na
    komorki i stacjonarne). Ok ale jak to polaczyc aby miec jeszcze troche
    rozmow ze Stanami i np. Europa?

  • 2. Data: 2014-02-25 23:31:31
    Temat: Re: Stacjonarny numer - gdzie najtaniej?
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 25.02.2014 16:12, Sawesk pisze:
    > W tej chwili mam stacjonarny abonament w tpsa za jakies 99 pln i moge
    > rozmawiac bez ograniczen na stacjonarne w PL, stanach i Kanadzie oraz w UE.
    > Jaka jest opcja alternatywna?

    Ile dzwonisz miesięcznie w Polsce, za granicę.

    > 1. Czy jest jakis prosty sposob aby zachowac numer i miec tanszy
    > abonament? Freeconet inne voipy? ale jak z jakoscia?

    Inny operator - umowa terminowa.
    Netia ma za 59 zł a Orange 69 zł na 2 lata

    > 2. Moze jest jakis prosty abonament za male pieniedze

    Ale mało minut.

    > 3. rozważam zakup nju (tam jest chyba za 29 pln no limit w Polsce - na
    > komorki i stacjonarne). Ok ale jak to polaczyc aby miec jeszcze troche
    > rozmow ze Stanami i np. Europa?

    Szukaj jakiegoś pakietu za granicę.

  • 3. Data: 2014-02-26 09:21:32
    Od: "Sawesk" <b...@w...pl>

    > Ile dzwonisz miesięcznie w Polsce, za granicę.

    > Inny operator - umowa terminowa.
    > Netia ma za 59 zł a Orange 69 zł na 2 lata

    > Ale mało minut.

    > Szukaj jakiegoś pakietu za granicę.

    Wiekszosc telefonow w Polsce. CZasem dzwonie poza granicę PL.
    Netia - ponoć słaba jakość, problemy z przerwami, obsługą etc. Orange - tak
    to wiem ale to jednak uwiązanie na 24 miesiące.
    Mało minut - ale jest Nju
    Gdzie szukać takich pakietów zagranicę.