  • 1. Data: 2010-08-14 18:32:36
    Temat: Stelaż do CBR 600 F Sport
    Od: "mar.luk" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    szukam stelaza do cbr 600 f sport 2001. Najbardziej pasowalby mi taki jak na
    zdjeciu przy cbr 954rr. Przerabial ktos temat stelaza do f sporta? a moze
    zaproponujecie jakis model givi do niewielkiej przerobki?

    pozdrawiam
    cinkow
    cbr600fs

  • 2. Data: 2010-08-14 18:33:58
    Temat: Re: Stelaż do CBR 600 F Sport
    Od: "mar.luk" <m...@p...onet.pl>

    aj a tu fotka z cbr954rr

    http://img217.imageshack.us/i/cbr954rrgivi.jpg/

  • 3. Data: 2010-08-14 21:36:07
    Od: Krwiorzerczy Piżmatron <k...@g...com>

    Cześć

    Zobacz coś takiego:
    centralny:
    http://www.louis.de/_40987607b716bb248f16fc6c3ac128b
    149/index.php?topic=search&searchterm=10024869&cmd.x
    =0&cmd.y=0
    i boczne:
    http://www.louis.de/_40987607b716bb248f16fc6c3ac128b
    149/index.php?topic=search&searchterm=10066306&cmd.x
    =0&cmd.y=0

    "będzie Pan zadowolony ;) "