  • 1. Data: 2010-08-15 16:22:01
    Temat: FZS 1000 Fazer kontra FZ1 Fazer-opinie?
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam pytanie.
    Czy roznice miedzy tymi dwoma modelami sa znaczne, tzn. czy w codzinnej jezdzie
    jeden jest lepszy od drugiego, czy tylko roznica dotyczy wygladu, silnika, itp.
    Wiadomo, ze to 2 rozne modele, ale czy nowszy jest duzo lepszy, jesli tak to w czym?
    Jesli moze Ktos napisac swoje spostrzezenia nt. tych motocykli to bede
    wdzieczny, bo zastanawiam sie, czy jest sens doplacac kilka pln dla z zalozenia
    podobnego moto.

    Z Powazaniem
    Koczis
    R1

  • 2. Data: 2010-08-15 16:35:19
    Temat: Re: FZS 1000 Fazer kontra FZ1 Fazer-opinie?
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Koczis" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > spostrzezenia nt. tych motocykli to bede wdzieczny, bo zastanawiam sie,
    > czy jest sens doplacac kilka pln dla z zalozenia podobnego moto.

    Oczywiście mógłbym Ci to wyjaśnić, ale w zasadzie to mi się nie chce. Niby
    chcę odpowiadać na pytania, ale w zasadzie to mogę nie odpowiadać. Mam
    gotową odpowiedź dla Ciebie, ale jest ona ukryta. Jeśli chcesz ją znać pisz
    na maila lub zadzwoń do mnie, jak będę miał chęci to odpowiem. Oczywiście
    dla tych niezainteresowanych odpowiedź na powyższe pytanie jest ukryta...

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2010-08-15 16:55:01
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Grzybol napisal:
> [...]
    > dla tych niezainteresowanych odpowiedź na powyższe pytanie jest ukryta...

    Zlosliwiec hehe :)
    Widzisz tu sie roznimy, Ty sobie zartujesz, a ja odpowiadam na kazdego maila,
    czy udzielam info przez telefon.
    Jak wiesz cos konkretnego na w/w temat to napisz.

    Koczis
    R1

  • 4. Data: 2010-08-15 17:00:12
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > maila, czy udzielam info przez telefon.
    > Jak wiesz cos konkretnego na w/w temat to napisz.

    To nie jest złośliwość. Tak to wygląda dla przeciętnego potencjalnego
    nabywcy/pytacza:-)

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2010-08-15 20:03:08
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Grzybol napisal:
    > To nie jest złośliwość. Tak to wygląda dla przeciętnego potencjalnego
    > nabywcy/pytacza:-)

    OK. Nie sprzedaje motocykli zawodowo wiec pomyslalem swoimi kryteriami
    wyszukiwania :)
    Dzieki za uwagi.

    Pozdro
    Koczis
    R1

  • 6. Data: 2010-08-15 20:28:36
    Od: zarafiq <z...@p...onet.pl>

    On 15/08/10 17:35, Grzybol wrote:

> [...]
    > dla tych niezainteresowanych odpowiedź na powyższe pytanie jest ukryta...

    Niezłe haiku.

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 7. Data: 2010-08-16 07:08:53
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > pisz na maila lub zadzwoń do mnie, jak będę miał chęci to odpowiem.
    > Oczywiście dla tych niezainteresowanych odpowiedź na powyższe pytanie jest

    Grzybol, nie bądź taki... Też chętnie poznam różnice między FZS1000 a FZ1.

  • 8. Data: 2010-08-16 11:47:11
    Od: Texen <f...@...dk>

    On 16 Sie, 09:08, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    (...)
    > Grzybol, nie bądź taki... Też chętnie poznam różnice między FZS1000 a FZ1.

    ...i ja, i ja!

    --
    texen
    zr7 temp.

  • 9. Data: 2010-08-16 13:31:28
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Texen" <f...@...dk> napisał w wiadomości grup
    8g2000yqh.googlegroups.com...
    > On 16 Sie, 09:08, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
    >
    > (...)
    >
    > ...i ja, i ja!

    Widzisz Grzybol, co najmniej nas dwóch nie ma Cię w kill-coś-tam. Zapodaj
    tedy jakiś efektowny konkret tyczący owych różnic.

  • 10. Data: 2010-08-16 21:18:15
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Zastanawiaja mnie 2 sprawy, spalanie i swiatla.
    Co forum to inne spalanie, ale zadko kto napisze ze pali mu ponizej 6L/100.
    Jest to o tyle dziwne, ze mi R1 w miescie pali 6,2l, a na trasie 5L przy
    spokojnej jezdzie, a 8 przy 180+. Dziwne aby FZS 1000 palil 8L caly czas?
    Zastanawiam sie tez, jak jest ze swiatlami w nocy, czy swica bardzo dobrze, czy
    tak sobie?

    Moze jest Ktos z Warszawy i bylaby mozliwosc spotania sie "w nocy" w celu
    pokazania sprawnosci/jasnosci swiatel?

    Z Powazaniem
    Koczis
    R1