  • 1. Data: 2010-11-18 08:06:07
    Temat: Straż Biznesowo-Miejska
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    Temat już był wałkowany, natomiast nie wiem czy były
    linki do tej serii filmików. Nieźle... kto mi
    powie, że to ma jakikolwiek związek z bezpieczeństwem.

    <http://www.youtube.com/watch?v=LsaSXBdyDFc>

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 2. Data: 2010-11-18 08:17:50
    Temat: Re: Straż Biznesowo-Miejska
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Tym ludziom nic już nie poprawi reputacji, nawet pochówek na Wawelu.
    Jacek

  • 3. Data: 2010-11-18 08:24:57
    Od: małgorzata <małgorzata_surkowicka@nospamwp.pl>

    > Tym ludziom nic już nie poprawi reputacji, nawet pochówek na Wawelu.

    pamientaj że w tych miejscowaościach żyją ludzie, których dzieci giną pod
    kołami wariatów gnających jak ci na filmach. Zaplaco 2-3 razy i się nauczą

    jk

  • 4. Data: 2010-11-18 08:34:06
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Gratuluję ortografii oraz szerokich horyzontów myślowych.
    Pamiętaj, że w tych miejscowościach żyją dzieci, które uczą się poszanowania
    dla prawa na takich właśnie przypadkach. Nie dziw się, że potem będą mieć w
    .... znaki i przepisy.
    Jacek

  • 5. Data: 2010-11-18 09:30:21
    Od: małgorzata <małgorzata_surkowicka@nospamwp.pl>

    > dla prawa na takich właśnie przypadkach. Nie dziw się, że potem będą mieć
    > w .... znaki i przepisy.

    jakie ppisy? że na ogr. 50km trzeba jechać 50? logika zpod budki....

    jk

  • 6. Data: 2010-11-18 10:00:04
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-11-18 09:30, małgorzata pisze:

    > jakie ppisy? że na ogr. 50km trzeba jechać 50? logika zpod budki....

    Jeżeli Twoja znajomość przepisów porównywalna jest do znajomości
    ojczystego języka, to nie dziwie się, że nic nie rozumiesz.

    A.

  • 7. Data: 2010-11-18 10:01:44
    Od: małgorzata <małgorzata_surkowicka@nospamwp.pl>

    > ojczystego języka, to nie dziwie się, że nic nie rozumiesz.

    noto objaśniej glupszemu: dlaczego lamioncych przepisy nie powinno sie
    karać?

    jk

  • 8. Data: 2010-11-18 10:10:30
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin małgorzata

    > noto objaśniej glupszemu: dlaczego lamioncych przepisy nie powinno sie
    > karać?

    Może idź na spacer, co?

    --
    ignorance is bliss