  • 1. Data: 2010-11-18 17:34:54
    Temat: Jak wypozyczyc przyczepe w jednym miejsce a oddac w innym?
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Czesc,
    Mam problem, jutro wybieram sie z Gdanska do Krakowa. W drodze powrotnej
    bedzie mi potrzebna przyczepka. Wydawalo mi sie, ze na Statoil, albo Orlen
    mozna wypozyczyc przyczepe w jednym miescie a oddac w innym. Zadzwonilem
    dzisiaj do Orlenu i Statoila ale okazalo sie, ze to niemozliwe.

    Czy ktos z Was kojarzy jakas firme, ktora pozwoli na taki manewr?
    Konkretnie chcialbym wypozyczyc w Krakowie a oddac w Trojmiescie.

    Mam nadzieje, ze mnie poratujecie, bo jak nie to bede musial w jedna
    strone jechac z pusta przyczepka, co jest malo wygodne i dodatkowo
    zwieksza koszt autostrad.

    Z gory dzieki.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 2. Data: 2010-11-18 18:35:11
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:s...@p...homelinu
    x.net...
> [...]
    >
    > Czy ktos z Was kojarzy jakas firme, ktora pozwoli na taki manewr?
    > Konkretnie chcialbym wypozyczyc w Krakowie a oddac w Trojmiescie.

    Jakiś nowy motór na oku?

  • 3. Data: 2010-11-18 18:56:35
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 18 Nov 2010 18:35:11 +0100) ktos podajacy sie za Marcin N
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Jakiś nowy motór na oku?

    Yamaha Dt125, teraz pora potaplac sie w blocie. Ale SV1000S zostaje w garazu.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 4. Data: 2010-11-18 20:47:30
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Wypożyczyć małego VANa w Gdańsku i oddać w Gdańsku.
    Motor można przecież położyć na folii i styropianie.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 5. Data: 2010-11-18 21:46:11
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 10-11-18 17:34, Piotr Klimek pisze:
> [...]
    >
    > Mam nadzieje, ze mnie poratujecie, bo jak nie to bede musial w jedna
    > strone jechac z pusta przyczepka, co jest malo wygodne i dodatkowo

    nie spotkałem się z taką usługą w PL. Jedź z przyczepką bez plandeki to
    będzie git. A z drugiej strony walisz przez pół polski a na autostradę
    ci szkoda. Pozdrawiam Marcin Jan

  • 6. Data: 2010-11-18 23:50:42
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > nie spotkałem się z taką usługą w PL. Jedź z przyczepką bez plandeki to
    > będzie git. A z drugiej strony walisz przez pół polski a na autostradę
    > ci szkoda. Pozdrawiam Marcin Jan
    Dlatego szkoda, bo "wali" przez pół Polski z przyczepą i wyjazd kosztuje
    kolegę 200 Euro,
    a nie chce dodatkowo wydać 50 Euro.
    Co w tym złego, że minimalizuje koszta.
    Ja osobiście wiozłem motor z Warszawy do Poznania w wagonie bagażowym,
    ale wtedy były takie doczepiane do składu :-)
    S.

  • 7. Data: 2010-11-19 00:27:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 18 Nov 2010 17:56:35 +0000 (UTC), Piotr Klimek napisał(a):

    > Yamaha Dt125, teraz pora potaplac sie w blocie. Ale SV1000S zostaje w garazu.

    Przewieźć pociągiem ;)

    --
    ___________ (R)

  • 8. Data: 2010-11-19 08:35:51
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 18 Nov 2010 20:47:30 +0100) ktos podajacy sie za Sylwester Łazar
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Wypożyczyć małego VANa w Gdańsku i oddać w Gdańsku.
    > Motor można przecież położyć na folii i styropianie.

    Troche wieksze koszty niz w przypadku przyczepki.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 9. Data: 2010-11-19 08:37:25
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 18 Nov 2010 21:46:11 +0100) ktos podajacy sie za Marcin Jan
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > nie spotkałem się z taką usługą w PL. Jedź z przyczepką bez plandeki to
    > będzie git. A z drugiej strony walisz przez pół polski a na autostradę
    > ci szkoda. Pozdrawiam Marcin Jan

    Nie chodzi tylko o pieniadze, ale rowniez o wygode. Jazda z przyczepka
    jest upierdliwa, wiec chcialem w jedna strone jechac bez niej.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 10. Data: 2010-11-19 08:38:42
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 18 Nov 2010 23:50:42 +0100) ktos podajacy sie za Sylwester Łazar
> [...]

    > Ja osobiście wiozłem motor z Warszawy do Poznania w wagonie bagażowym,
    > ale wtedy były takie doczepiane do składu :-)

    Od biedy moglbym go wyslac kurierem, ale w takim przypadku to nie
    musialbym sie w ogole w tym krakowie pojawiac.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02