  • 1. Data: 2015-08-20 21:18:57
    Temat: Stuki w Hornecie
    Od: propan94 <propan994@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam :)
    Jestem nowym użytkownikiem tego forum, w związku z tym proszę o
    wyrozumiałość jeżeli pytanie zadam nie tu gdzie trzeba :)
    A mianowicie, od trzech dni jestem posiadaczem hondy hornet 600 z 2001
    roku, ale najprawdopodobniej trafiłem na minę przygotowaną do sprzedaży :/
    Sprawa wygląda tak:
    Zanim kupiłem moto byłem na oględzinach i jezdzie próbnej, moto pracował
    jak należy, nie było żadnych stuków puków, no jednym słowem igiełka. Przed
    samym spisaniem umowy to samo, zdecydowałem się że nie będę go brał na
    lawetę tylko nim wrócę.
    Po przejechaniu około 25 km pojawiły się stuki w silniku, na moje ucho z
    prawej strony silnika, u góry, jak by rozrząd, motorkiem dalej nie
    jechałem, zorganizowałem busa i dojechałem do celu, w następny dzień
    sprawdziłem napinacz rozrządu, ale okazał się być dobry, ktoś mi poradził
    żeby zacząć od spuszczenia oleju w celu szukania opiłków srebrno
    brązowych... niestety były i one :/
    Jak Nam już wiadomo tutaj pasuje żart " pup puk, to tam? Panewka"
    I teraz mam pytanie do Was, czy jest może jakaś mała szansa że może to być
    coś innego? mniej poważnego? jeżeli to panewki na 100% to co się lepiej
    opłaca? remont tego silnika, czy nowy silnik ? Z góry dziękuję za
    odpowiedzi :)
    Pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2015-08-28 13:12:11
    Temat: Re: Stuki w Hornecie
    Od: "Drzewo" <d...@o...pl>

    Użytkownik "propan94" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...

    Witaj :)

    > Jestem nowym użytkownikiem tego forum, w związku z tym proszę o
    To nie forum, to grupa dyskusyjna :)

    > innego? mniej poważnego? jeżeli to panewki na 100% to co się lepiej
    > opłaca? remont tego silnika, czy nowy silnik ? Z góry dziękuję za
    > odpowiedzi :)

    Szukaj nowego silnika - motocykl popularny, więc wyjdzie Ci to zdecydowanie
    taniej od naprawy.

    --
    Drzewo
    http://www.moto-opinie.info - Portal motocyklowy Moto Opinie