  • 1. Data: 2011-12-10 08:19:49
    Temat: Supertrapp w DR350 i strojenie gaźnika
    Od: "Sta$" <s...@o...pl>

    Witam
    Zamocowałem cały układ Supertrapp dedykowany do DR350, na dzien dobry
    musialm podniesc iglice na max w gore - na ostatnim zabku jedzie, w
    srodkowej pozycji nie wchodzil zupelnie na obroty) Zasadniczo moto daje
    rade, ale jest to skrajne polozenie iglicy, a moze silnik chcialby
    jeszcze... Czy wymieniajac dysze (jaka? na jaki zamiennik i gdzie kupic?)
    bede mogl wrocic iglicy do polozenia zalozmy srodkowego i jeszcze regulowac?
    Bo teraz osiagnalem kres.

    --
    PozDR
    Sta$

  • 2. Data: 2011-12-10 09:23:20
    Temat: Re: Supertrapp w DR350 i strojenie ga?nika
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-12-10 09:19, Sta$ pisze:
> [...]
    > bede mogl wrocic iglicy do polozenia zalozmy srodkowego i jeszcze regulowac?

    Masz supertrappa z plytkami ? Jesli tak to z iloma ? Ja w KLR mialem
    Supertrappa z 9 blaszkami i z zestawem DynoJet chodzil wysmienicie.

    http://www.dynojet.com/pdf/3137.pdf

    --
    Kuczu
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2011-12-10 09:30:02
    Temat: Re: Supertrapp w DR350 i strojenie gaźnika
    Od: Michal Demczuk <m...@i...pl>

    On 10 Gru, 09:19, "Sta$" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
    > bede mogl wrocic iglicy do polozenia zalozmy srodkowego i jeszcze regulowac?

    Jakiego masz DRka, znaczy z którym gaźniekiem, TM czy BST (flat czy
    CV). Z
    podciśnieniową czy z płaską mechaniczną przepustnicą? Samo
    podniesienie
    iglicy nie wiele wniesie, zasadniczo prawie nic :)

    Na początek odblokuj dolot prze wyjęcie gumy tłumiacej z airboxu, albo
    wręcz
    wytnij otwór. Szczegóły masz opisane tu:
    http://www.ccwn.org/~lgeromil/motorrad/dr350e.htm

    Kiedys mialem Nke z ST, jeszce troche pamietam. Jakbys mial jakies
    konkretne
    pytania to postaram sie pomoc. Mozesz dzwonić lub pisac, telefon
    znajdziesz
    na mojej stronie.

    --
    Pozdr..

    Michał Demczuk
    www.demczuk.pl
    Dealer: Husqvarna, Kymco

  • 4. Data: 2011-12-10 15:59:47
    Od: "Sta$" <s...@o...pl>

    > Masz supertrappa z plytkami ? Jesli tak to z iloma ? Ja w KLR mialem
    > Supertrappa z 9 blaszkami i z zestawem DynoJet chodzil wysmienicie.

    Są blaszki, ile nie pamietam a moto stoi w zakładowych garażu. Chyba oprocz
    blaszek nie ma tam nic bo ryczy przeokrutnie, jeszcze przeokrutniej strzela
    hamujac silnikiem :] Po zamianie z oryginalu roznica zauwazalna
    zdecydowanie. Ale jakby braklo jeszcze dostrojenia.

    --
    PozDR
    Sta$

  • 5. Data: 2011-12-10 16:17:10
    Od: "Sta$" <s...@o...pl>

> [...]
    podciśnieniową czy z płaską mechaniczną przepustnicą? Samo
    podniesienie
    iglicy nie wiele wniesie, zasadniczo prawie nic :)

    BST, pomoglo o tyle ze nie dlawi sie przy odkrecaniu, gaźnika raczej nie
    chciałbym zmieniać, ale zestaw dyno jest do rozważenia

    >Na początek odblokuj dolot prze wyjęcie gumy tłumiacej z airboxu, albo
    wręcz
    wytnij otwór. Szczegóły masz opisane tu:
    http://www.ccwn.org/~lgeromil/motorrad/dr350e.htm

    Będe działa jak puszcza mrozy ;) tzn jak temperatura wzrosie do takiej ze
    bedzie chcialo mi sie cokolwiek robic ;)

    --
    PozDR
    Sta$

  • 6. Data: 2011-12-10 17:25:01
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-12-10 16:59, Sta$ pisze:

    > S? blaszki, ile nie pamietam a moto stoi w zak?adowych gara?u. Chyba oprocz
    > blaszek nie ma tam nic bo ryczy przeokrutnie, jeszcze przeokrutniej strzela
    > hamujac silnikiem :]

    A dekiel na koncu jest ? Bo bez niego to jakbys nie mial w ogole tlumika.

    > Po zamianie z oryginalu roznica zauwazalna zdecydowanie. Ale jakby braklo jeszcze
    dostrojenia.

    Pewnie to roznica wylacznie w halasie. Ide o zaklad ze moc zdechla.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 7. Data: 2011-12-11 16:09:37
    Od: "Sta$" <s...@o...pl>

    > A dekiel na koncu jest ? Bo bez niego to jakbys nie mial w ogole tlumika.

    Dekiel jest, nawet jakies sygnatury sa, ale sprawdze we wtorek jak bede w
    pracy.

    > Pewnie to roznica wylacznie w halasie. Ide o zaklad ze moc zdechla.

    Obawiam sie zebys przegral, moment na dole stal sie wysmienity. To jest caly
    uklad z wieksza srednica kolektora wiec nie sadze zeby byla to tylko glosna
    atrapa... ;)

    --
    PozDR
    Sta$

  • 8. Data: 2011-12-11 19:17:26
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu niedziela, 11 grudnia 2011, 17:09:37 UTC+1 użytkownik Sta$ napisał:

    > Obawiam sie zebys przegral, moment na dole stal sie wysmienity. To jest caly
    > uklad z wieksza srednica kolektora wiec nie sadze zeby byla to tylko glosna
    > atrapa... ;)
    Ale wlasnie o to chodzi - co z tego ze po uwolnieniu wydechu zwiekszyles predkosc
    oprozniania cylindra a tym samym napelniania swiezym ladunkiem (na ile pozwala
    stockowa glowica/rozrzad) skoro brakuje paliwa i na srednich/wyzszych silnik nie
    jedzie? Wez pierwsza lepsza szerokopasmowa sonde lambda i wszystko bedzie jasne.

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 9. Data: 2011-12-13 18:07:51
    Od: "Sta$" <s...@o...pl>

    > Masz supertrappa z plytkami ? Jesli tak to z iloma ? Ja w KLR mialem
    > Supertrappa z 9 blaszkami i z zestawem DynoJet chodzil wysmienicie.

    https://picasaweb.google.com/Stanislaw.Marcinkowski/
    DR350#5685670307498558994

    Z tego co widac ma 4 płytki, oznaczenie Spark Arrestor T-102, nie wiem co to
    oznacza, ale moze mi pomozecie

    --
    PozDR
    Sta$