  • 1. Data: 2009-06-02 21:26:24
    Temat: Suza SV650 2007 - tylna lampa - co dochodzi do złącza?
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    Sprawa polega na tym, że chciałbym przeprowadzić mały tuning wyglądowy
    mojego leciwego sprzęta. Objąby on m. in. instalację tylnego światła od
    Suzuki SV 650S z 2007 (2 pionowe linie diod LED).
    Mam tylko wątpliwości, czy do tej lampki doprowadza się proste napięcie 12V
    na odpowiednie styki, czy może (jako że to diody) sygnał wychodzi z
    zewnętrznego sterownika, który mówi diodom jak świecić przy trybie pozycji a
    jak przy trybie stop.
    Nie orientuje się ktoś może w tej materii?

    MS