  • 1. Data: 2010-04-09 11:00:05
    Temat: Światła mijania
    Od: "<he(R)sk>" <WC15€bigbrednie@interia.pl>

    http://42.pl/u/2eeK_Swiatla_do_TK

    --

    HeSk

    Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
    Stan dróg poprawi sie sam !
    http://bezswiatel.4.pl/

  • 2. Data: 2010-04-09 11:06:23
    Temat: Re: Światła mijania
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-04-09 11:00, "<he(R)sk>" pisze:

    > http://42.pl/u/2eeK_Swiatla_do_TK

    Ot typowa kiełbasa wyborcza z promocji...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 3. Data: 2010-04-09 11:14:45
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Wojciech Smagowicz [ZIWK] wrote:

    > Ot typowa kiełbasa wyborcza z promocji...

    Nawet jak uchwalą, że nie trzeba, to i tak będę jeździł na światłach mijania
    zawsze.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 4. Data: 2010-04-09 11:25:07
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-04-09 11:14, Katanka pisze:

    > Nawet jak uchwalą, że nie trzeba, to i tak będę jeździł na światłach
    > mijania zawsze.

    Ja też wolę zostać zauważony (w pozytywnym znaczeniu tego słowa) :)

    A jak ktoś nie ma pomysłu na SENSOWNE wypromowanie się w polityce, to
    chwyta się każdej brzytwy (makabryczny widok...)

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 5. Data: 2010-04-09 11:40:41
    Od: komar <k...@1...cc>

    > Nawet jak uchwalą, że nie trzeba, to i tak będę jeździł na światłach
    > mijania zawsze.

    bardzo dobrze! a w korku dodatkowo długie i przeciwmgielne.
    Dla bezpieczeństwa można dodać też awaryjne, wtedy auto jest zauważalne nawet przez
    przysypiającego kierowcę.

  • 6. Data: 2010-04-09 11:48:17
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    komar wrote:

    > bardzo dobrze! a w korku dodatkowo długie i przeciwmgielne.
    > Dla bezpieczeństwa można dodać też awaryjne, wtedy auto jest
    > zauważalne nawet przez przysypiającego kierowcę.

    Nie! Bo to nie jest zgodne z przepisami ruchu drogowego. Natomiast wiem jaka
    jest różnica w szybkości zauważenia kogoś kto ma światła, lub ich nie ma. Jesli
    nie wprowadzą zakazu używania świateł mijania w dzień w dobrych warunkach
    pogodowych, to będę używał.

  • 7. Data: 2010-04-09 12:01:08
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik ""<heRsk>"" <WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości

    http://42.pl/u/2eeK_Swiatla_do_TK

    Pytanie tylko dlaczego tak późno? To już 2 lata okradania nas i wmawiania,
    że bezpieczeństwo poprawi się samo za pomocą debilnych nakazów.
    Konsekwentnie uważam, że ktoś kto nie widzi samochodów bez świateł mijania w
    dzień w warunkach tzw. dostatecznej widoczności i wymaga oświetlenia w
    innych pojazdach nie powinien kierować pojazdem, bo stanowi poważne
    zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego. Czekam na przywrócenie
    poprzednich zapisów ustawy i wprowadzenie wyraźnego zakazu nadużywania
    świateł mijania w postaci samowoli jaka miała miejsce przed wprowadzeniem
    nakazu. Nie może być znowu tak, że 75% normalnych nie świeci, a 25% robi na
    drogach burdel.
    neelix

  • 8. Data: 2010-04-09 12:01:46
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ot typowa kiełbasa wyborcza z promocji...

    A jakie będą teraz wybory?????
    neelix

  • 9. Data: 2010-04-09 12:02:16
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "<heRsk>" <W...@i...pl> napisał w wiadomości

    http://42.pl/u/2eeK_Swiatla_do_TK

    nelix do tablicy!

  • 10. Data: 2010-04-09 12:02:44
    Od: "<he(R)sk>" <WC15€bigbrednie@interia.pl>

    On Fri, 9 Apr 2010 11:48:17 +0200, "Katanka" <k...@i...pl>
    wrote:

> [...]
    > nie wprowadzą zakazu używania świateł mijania w dzień w dobrych warunkach

    czyli ty bedziesz decydowac, a nie jakis urzednik. i o to chodzi.