  • 1. Data: 2010-04-09 11:37:28
    Temat: Ukraina samochodem
    Od: "Przemek" <g...@p...onet.pl>

    Witam
    Jak w temacie, na co uważać, czego się spodziewać? Auto moje, zieloną kartę
    mam,coś jeszcze potrzebuję?
    Jak na granicy, trzeba sie przygotować na długie stanie (majowe weekend,
    Medyka)?

    --
    Pozdrawiam:
    Przemek

  • 2. Data: 2010-04-09 11:50:24
    Temat: Re: Ukraina samochodem
    Od: "jz" <j...@l...pl>

    drogi gorsze sporo niz u nas

  • 3. Data: 2010-04-09 12:43:49
    Od: "Przemek" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jz" <j...@l...pl> napisał w wiadomości
    > drogi gorsze sporo niz u nas

    Z tym się liczę. A co z CB, słyszałem, że nie można?

    --
    Pozdrawiam:
    Przemek

  • 4. Data: 2010-04-09 12:53:55
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    jz pisze:
    > drogi gorsze sporo niz u nas

    hmm to a da się żeby było gorzej :)?

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2010-04-09 13:30:02
    Od: Shadowchaser <s...@o...pl>

    On 4/9/2010 11:37 AM, Przemek wrote:
> [...]
    > mam,coś jeszcze potrzebuję?
    > Jak na granicy, trzeba sie przygotować na długie stanie (majowe weekend,

    Ja jezdzilem tam bardzo dawno (5 lat temu), ale wtedy wiem, ze sie
    czepiali jak nie bylo apteczki i naklejki PL z tylu. Wsadz tez pare
    hrywien do dowodu rejestracyjnego lub paszportu, mnie zawrocili i
    powiedzieli wprost, ze zapomnialem dac.

  • 6. Data: 2010-04-09 13:33:30
    Od: krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com>

    Przemek pisze:
> [...]
    > mam,coś jeszcze potrzebuję?
    > Jak na granicy, trzeba sie przygotować na długie stanie (majowe weekend,

    Na granicy postoisz od 2 do 8 godzin pewnie... a potem szykuj sie na
    mandaty (lapowki) ok 10-20euro. Dobrze miec np 2 x 5 euro gdyz
    policjantow jest zazwyczaj 2 a nie chca drzec banknotow :-)

    Brak oznakowania drog wiec przyda sie nawigacja, a pozatym lepiej zebys
    mial auto tanie w naprawie jesli chodzi o zawieszenie :-)

    --
    **** krzyss vel Qkill ****
    ===--- A3 TDI ---===

  • 7. Data: 2010-04-09 13:48:46
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 09.04.2010 Przemek <g...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Użytkownik "jz" <j...@l...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Z tym się liczę. A co z CB, słyszałem, że nie można?

    Bez problemu używaliśmy (jazda ekipą). Na granicy ani słowa na
    baty na dachach (przejście Krościenko). Za czasów fajek/benzyny
    kolejki, po emabrgo wjazd na terminal z drogi. Podczas pobytu
    pilnuj kwitów, ten papierek otrzymany na granicy jest ważniejszy
    niż paszport, dowód, PJ, DR, OC i zielona karta razem więte :)
    Ludzie spoko, drogi fatalne (różnica jak pl/d, gdyby była granica
    d/ua to możnaby zawąłu dostać ;) ale szerokie, policja (DAJ)
    nas raz zatrzymała $30 za nieczytelną rejestracje (opuszczony
    gril ;) na mandat nie licz ;) lepiej zabierz $100 po dyszce
    czy piątce na te potrzeby. Ogólnie tanio lub bardzo tanio :)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 8. Data: 2010-04-09 13:56:08
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 09.04.2010 krzysiek82 <s...@u...pl> napisał/a:

    > hmm to a da się żeby było gorzej :)?

    Spoko :) ale bez przesady, da się jeździć, główne są nawet całkiem ok,
    gorzej na lokalnych, czasmi 2km asfaltu kończy się bez znaku wyrwą i szutrówką,
    albo na całkiem fajnej równej asfaltówce bywa wyrwa na 2m o głębokości 10-15cm
    bez ostrzeżenia :) tu nasz wypad w 09:

    http://jola.comm.pl/4x4/ukraina-2009/

    No i wielki fun dla miłośników sowieckiej starej motoryzacji ogólnie.
    Kamazy, Ziły, Liazy to wszystko tam jeszcze na służbie.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 9. Data: 2010-04-09 16:24:44
    Od: "Wojtek M." <d...@t...pl>

> [...]
    > kartę
    > mam,coś jeszcze potrzebuję?
    > Jak na granicy, trzeba sie przygotować na długie stanie (majowe weekend,

    Byłem tam z rodzina autem chyba 3 lata temu. Tutaj masz moją obszerną
    relację z tej karkołomnej wyprawy. Odpuść sobie auto i jedź pociągiem lub
    autobusem. Przeczytasz to dowiesz się dlaczego:

    http://groups.google.com/group/alt.pl.ukraina/browse
    _thread/thread/561acc577b62c96f/0ad7aa6c28d59c01?hl=
    pl&lnk=gst&q=london#0ad7aa6c28d59c01

    Pozdrawiam
    Wojtek z Krakowa

  • 10. Data: 2010-04-09 17:18:35
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Przemek napisał(a):
    > Witam
    > Jak w temacie, na co uważać, czego się spodziewać?

    Bezsensownych kontroli drogowej pod byle (wymyślonym) pretekstem.
    Płacisz parę ojro, dolców i jedzesz dalej - jednak mało to to komfortowe
    bo nie wiesz kiedy będzesz musiał wyskoczyć z gotówki.

    Kolejki na granicy (nie wiem czy na wszystkich przejściach) gdzie
    celnicy mają głęboko w d... pracę.
    No i dziwaczne papierki do wypełniania.

    --
    M.