  • 11. Data: 2009-07-19 10:51:09
    Temat: Re: Swiece zaplonowe: Od czego zalezy ich zuzycie?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    olob kowalski pisze:

    > hej mistrzu od opowieci z mchu i paproci a jesteś w stanie sprawdzić czy
    > dana świeca jest zużyta i należy ją wymienić czy twoja wiedza to to że po
    > określonej liczbie kilometrów należy ją wymienić i już bo takie chodzą
    > opinie? :)

    Jak wolisz. Jak dla mnie to mozesz sobie zrobic nawet sam nowe swiece
    lub siedziec cale popoludnie nad kuchenka gazowa i wygrzewac stare
    smietniki.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2009-07-19 11:56:19
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "olob kowalski" <b...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >dana świeca jest zużyta i należy ją wymienić czy twoja wiedza to to że po
    >określonej liczbie kilometrów należy ją wymienić i już bo takie chodzą

    Zadaj sobie pytanie na czym polega lub moze polegac zuzycie swiecy.
    (dla ulatwienia: nie na jej chwilowym zafajdaniu)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 13. Data: 2009-07-19 19:32:36
    Od: "olob kowalski" <b...@W...gazeta.pl>

    Jacot <j...@m...pl> napisał(a):

    > Zadaj sobie pytanie na czym polega lub moze polegac zuzycie swiecy.
    > (dla ulatwienia: nie na jej chwilowym zafajdaniu)
    przyznaję jestem ciemniakiem nie znam się na świecach i ich zużyciu ale
    proszę ciebie oświeć mnie mistrzu powiedz mi jak poznać zużycie świecy ale
    nie na podstawie jej przebiegu ale na podstawie jej gorszych parametrów i
    których nauczmnie ciemniaka wielki mistrzu i znawco

  • 14. Data: 2009-07-20 05:22:00
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    olob kowalski pisze:
> [...]
    > nie na podstawie jej przebiegu ale na podstawie jej gorszych parametrów i
    > których nauczmnie ciemniaka wielki mistrzu i znawco

    Matkobosko, zabrakło mi powietrza. Popsuły Ci się przecinki na klawiaturze?

    --
    gildor
    9'99