  • 1. Data: 2009-07-16 13:33:52
    Temat: pojemnik na narzędzia/łańcuch
    Od: "greg" <g...@f...com>

    Hej,

    Przygotowując się nienerwowo do dalszej eskapady zapragnąłem zamontować
    pojemnik do przewożenia narzędzi i ciężkiego łańcucha zabezpieczającego
    moto.

    Pojemnik chcę zamontować pod/przed osłoną silnika.

    Zawartość będzie ważyć ok 6 kg więc musi to być dość porządne, myślę, że z
    nierdzewki.

    Motocykl to transalp'99.

    Czytałem forum afrykańczyków na ten temat, ale do żadnych konstruktywnych
    wniosków nie doszli.

    Czy ktoś ma / miał / wie / używa?

    Czy ktoś robił coś takiego lub wie gdzie zrobić?

    dzieki i pozdro

    greg

  • 2. Data: 2009-07-16 13:52:40
    Temat: Re: pojemnik na narzędzia/łańcuch
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 16 Jul 2009 15:33:52 +0200, greg <g...@f...com> wrote:

    [...]
    > Pojemnik chcę zamontować pod/przed osłoną silnika.
    > Zawartość będzie ważyć ok 6 kg więc musi to być dość porządne, myślę, że
    > z nierdzewki.
    > Motocykl to transalp'99.

    Na advrider widziałem że różni ludzie montują przed bash plate pojemniki na
    narzędzia, poprzeglądaj sobie może. :-)

    > greg
    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 3. Data: 2009-07-16 13:54:56
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 16 Lip, 15:33, "greg" <g...@f...com> wrote:

    > Pojemnik chcę zamontować pod/przed osłoną silnika.

    nie wiem i nie znam sie na Transalpach - jedynie moge zwrocic uwage to
    to, zeby dany pojemnik nie ograniczal chlodzenia silnika, chyba ze sie
    wybierasz na Nordkapp

  • 4. Data: 2009-07-16 14:18:59
    Od: n...@s...com

    On Thu, 16 Jul 2009 06:54:56 -0700 (PDT), scibor1 <s...@e...pl>
    wrote:

    >nie wiem i nie znam sie na Transalpach - jedynie moge zwrocic uwage to
    >to, zeby dany pojemnik nie ograniczal chlodzenia silnika, chyba ze sie
    >wybierasz na Nordkapp

    Trampek ma wode w silniku, a chlodnice powyzej plyty o ktorej pisal
    Greg.

    pozdr
    newrom
    PS. aluminium + nitownica i powinno wydac.
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 5. Data: 2009-07-16 14:35:10
    Od: "greg" <g...@f...com>

    <n...@s...com> wrote in message
> [...]

    Wybieram sie do Maroka, ale
    > Trampek ma wode w silniku, a chlodnice powyzej plyty o ktorej pisal
    > Greg.

    Więc z chłodzeniem nie będzie interakcji :-)

    > PS. aluminium + nitownica i powinno wydac.

    Tak, ale sposób mocowania?
    Nie przynituję do bashplate, bo ona plastikowa!
    Tzn przynituję, ale na krótko...

    greg

  • 6. Data: 2009-07-16 18:15:41
    Od: n...@s...com

    On Thu, 16 Jul 2009 16:35:10 +0200, "greg" <g...@f...com>
    wrote:

    >Tak, ale sposób mocowania?
    >Nie przynituję do bashplate, bo ona plastikowa!
    >Tzn przynituję, ale na krótko...

    Nee, nitowanie to puszki, zeby sie nie bawic w spawanie.
    A oslona silnika trzyma sie na 2 srubach, mysle ze spokojnie utrzyma
    sie na tym te kilka kg. Możnaby też zrobić przedłużenie mocowania do
    śruby pod spodem płyty i do srubek mocujacych chłodnice.
    Chyba nie ma wiecej punktów z przedu do których moznaby przymocowac
    puszke.

    pozdr
    newrom