  • 11. Data: 2011-10-17 13:46:35
    Temat: Odp: Szczypce ...
    Od: "Zelko4x" <o...@j...pl>

    news:517921933.20111017120003@pik-net.pl...

    > Wpieprzanie wszędzie końcówki "ów" w miejsce funkcjonujących
    > znakomicie do tej pory innych, to uprymitywnianie języka polskiego.
    > "Zubożanie" jest za delikatnym określeniem.

    A używanie "dzieciak" zamiast "dziecko".
    Chyba pierwszy zaczął Owsiak i wszyscy zaczęli go małpować.
    Zwróciłeś uwagę Owsiakowi ?

  • 12. Data: 2011-10-17 13:59:10
    Temat: Re: Odp: Szczypce ...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Zelko4x,

    > A używanie "dzieciak" zamiast "dziecko".
    > Chyba pierwszy zaczął Owsiak i wszyscy zaczęli go małpować.
    > Zwróciłeś uwagę Owsiakowi ?

    A pisał to na tej grupie? Poza tym, słowo "dzieciak" jest w słowniku
    Doroszewskiego w wersji trochę starszej niż popularność Owsiaka.

    Słownik ortograficzny PWN też nie zgłasza zastrzeżeń:
    http://so.pwn.pl/lista.php?co=dzieciak
    podownie słownik języka polskiego:
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=dzieciak

    To, że Tobie się wydaje, że jakiegoś słowa nie ma i zostało wymyślone
    przez Owsiaka, wcale nie oznacza, że to prawda.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2011-10-17 14:08:18
    Temat: Odp: Odp: Szczypce ...
    Od: "Zelko4x" <o...@j...pl>

> [...]
    >
    > To, że Tobie się wydaje, że jakiegoś słowa nie ma i zostało wymyślone
    > przez Owsiaka, wcale nie oznacza, że to prawda.

    Przeczytaj jeszcze raz mój post, ale z zrozumieniem.

  • 14. Data: 2011-10-17 14:16:30
    Temat: Re: Szczypce (kleszcze) termoizolacyjne
    Od: <MW>

    > Hello Kuba,
    >
    > Szykasz jeszcze kluczy czy już kluczów?

    Kluczy do mieszkania i kluczów gęsi na jesiennym niebie.

    --
    MW

  • 15. Data: 2011-10-17 15:07:51
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@z...pl> napisał w wiadomości

    > Coś źle robisz. Jeśli mocno chłodzą kombinerki to lutownica jest zbyt
    > małej mocy i dlatego trzeba długo ją trzymać a wtedy złazi/cofa się
    > izolacja z przewodu. Masz tak szybko przylutować żeby reszta nie
    > zdążyła sie nagrzać. No i np blaszkę trzyma się za kanty a nie na
    > płasko.

    Dziękuję za odpowiedź na temat.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2011-10-18 16:38:27
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-15 20:46, TM pisze:
> [...]
    > lutowanych tak, aby trzymając je w trakcie podgrzewania lutownicą nie było
    > z nich odprowadzane ciepło w takiej ilości jak w tzw. kombinerkach.

    Nie widziałem czegoś takiego. Jeśli typowe kombinerki odprowadzają za dużo ciepła
    (trochę dziwne, stal nie przewodzi aż tak dobrze) to poszukałbym węższych i dłuższych
    np. takich:
    http://www.narzedziaok.pl/1752,szczypce-wydluzone-pr
    oste-150-mm-vorel-42305.html