  • 1. Data: 2014-02-24 12:36:59
    Temat: Szkoda, że [oferta?] wyprzedana...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    http://www.citeam.pl/oferta/tablet-overmax-teddytab

    Przez co trzeba ;) kupić po normalnej cenie...

    http://overmania.pl/pl/p/Tablet-Overmax-TeddyTab-dla
    -dzieci-Android-Gry-WIFI-/113

    Cena Citeam tylko 299 pln a cena ,,zwyczajna'' aż 249 pln.

    -=-

    Czy ktoś ma jakieś (wyrobione na podstawie obserwacji bądź używania, nie
    zaś wyrobione na podstawie wróżenia z fusów) swoje zdanie o firmie Overmax?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-02-24 13:28:29
    Temat: Re: Szkoda, że [oferta?] wyprzedana...
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

> [...]
    > Czy ktoś ma jakieś (wyrobione na podstawie obserwacji bądź używania, nie
    > zaś wyrobione na podstawie wróżenia z fusów) swoje zdanie o firmie

    Kupiłem dziecku w/w tablet ... pierwszy miesiąc już zaliczony serwis i test
    ok choć jak był paproch w rogu pod szkłem tak jest dalej, wieszał się po
    miesiącu ale aktualizacja softu pomogła choć za chwilę wylądował w
    szufladzie , mega wolne nawet jak na androida ... leży w szufladzie ... jak
    chcesz kupić to chętnie sprzedam :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2014-02-24 13:41:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" lefdtd$pu$...@n...news.atman.pl

> [...]
    wylądował w szufladzie , mega wolne nawet jak na
    > androida ... leży w szufladzie ... jak chcesz kupić to chętnie sprzedam :)

    Nie chcę. Szukam czegoś takiego:

    http://overmania.pl/pl/p/Tablet-Mapa-OVERMAX-SOLUTIO
    N-10-II-3G-GPS-4-x-1%2C5GHZ/353

    i chcę dowiedzieć się czegoś na temat Overmaxów.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2014-02-24 14:02:07
    Od: "Chris" <c...@m...com>

> [...]

    N-10-II-3G-GPS-4-x
    > -1%2C5GHZ/353
    > i chcę dowiedzieć się czegoś na temat Overmaxów.

    Ja po tym co kupiłem dziecku to się zraziłem do tej firmy,m zwykła tandetna
    chińszczyzna bez wsparcia ALE może inne modele są OK. Cały czas porzechodzą
    mi przez ręce jakieś tablety Manty, Modecoma, Goclevera i patrząc na to to
    nie kupił bym nic z tego a wybrał firmowy sprzęt
    Asus/Samsung/Nexus/Sony/iPad/ zależy do czego i jakie się ma fundusze.
    Obecnie mam Sony Tablet S i jestem zadowolonych choć parę lat już ma a
    ciągle działa dobrze, ekran dobry, nic się wiesza, nawet androida 4.x mam.
    Z wad chińczyków to często problemy ze stabilnością, bardzo kiepskie
    wykonanie gniazd np. m-usb/zasilania wpadają do środka obudowy !! często
    problemy z dzwiękiem (charczenie)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2014-02-24 15:37:44
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-24 14:02, Chris pisze:

> [...]
    > wykonanie gniazd np. m-usb/zasilania wpadają do środka obudowy !!
    > często problemy z dzwiękiem (charczenie)

    Asus!? Laptop, niecały rok a już 4 razy w serwisie, w tym jedna naprawa
    na mój koszt - wymiana klawiatury z której po 3 miesiącach bardzo
    sporadycznego używania zeszły znaki. Serwis uznał że to jest kosmetyka i
    nie podlega wymianie gwarancyjnej. Przyznam że jeszcze nie trafiłem na
    takie badziewie jak ten gniot z Tajwanu.

  • 6. Data: 2014-02-24 15:45:39
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Trybun nabazgrał(a):

> [...]
    > nie podlega wymianie gwarancyjnej. Przyznam że jeszcze nie trafiłem na
    > takie badziewie jak ten gniot z Tajwanu.

    Ale mówimy o tablecie a te jak miałem w ręku wyglądają solidnie ale ok niech
    będzie szrot :)
    W takim razie iPad II 3G 32GB który można kupić w cenie chińczyka (~800zł)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 7. Data: 2014-02-24 15:49:31
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > wykonanie gniazd np. m-usb/zasilania wpadają do środka obudowy !! często
    > problemy z dzwiękiem (charczenie)

    Overmax? Porażka. Zero wsparcia. Ich motto: sprzedać, wziąć kasę,
    zapomnieć. Kiedyś miałem w aucie ich TV (taki mały 7 cali). Jakość
    obrazu porażka. Trzymałem, bo kupiłem go po naprawdę niskiej cenie z
    drugiej ręki. Potem trafił do mnie do naprawy tablet overmax z wysypanym
    systemem. maile do serwisu, zero odpowiedzi.

  • 8. Data: 2014-02-24 16:44:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" lefluj$9ft$...@n...news.atman.pl

    koszt - wymiana klawiatury z której po 3
    kosmetyka i nie podlega wymianie gwarancyjnej.

    > Ale mówimy o tablecie a te

    nie miały napisów na klawiaturze. ;)

    Aby było jasne -- czytam z uwagą każdy komentarz i jestem
    wdzięczny (ciekawe, jak okażę swą wdzięczność>) za wszelkie
    informacje.

    Jak napisałem w innym poście -- interesuje mnie szczególnie
    porwanie Overmaxa z Lenovo, ale ogólnie chcę mieć tablet
    jakiś taki:

    -- 1280 na 800 (przynajmniej tyle)
    -- 10"
    -- 4 rdzenie CPU i 1 GB RAM
    -- GPS i 3G chodzące z Aero2
    -- niska cena

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2014-02-24 19:28:36
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-24 15:45, Chris pisze:
> [...]
    > niech będzie szrot :)
    > W takim razie iPad II 3G 32GB który można kupić w cenie chińczyka

    Ale używany... 30letniego Merca SKlasse też można kupić za cenę nowego
    Cinquecento.. ;-)

  • 10. Data: 2014-02-24 19:39:45

    W dniu 24-02-2014 13:28, Chris pisze:
> [...]
    > w szufladzie , mega wolne nawet jak na androida ... leży w szufladzie
    > ... jak chcesz kupić to chętnie sprzedam :)

    on kupic nie chce, on lubi wyceniac, porownywac, marzyc...