  • 21. Data: 2023-07-03 18:00:11
    Temat: Re: Szok! Działający automat telefoniczny!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Jul 2023 15:34:24 +0200, nadir wrote:

    > No Ziobro.

    > Od jakiegoś czasu już gmerają przy telefonii więziennej.
    > https://www.newsweek.pl/polska/okopress-patryk-jaki-
    i-telefonia-dla-wiezniow-ktorej-nigdy-nie-bylo/04rv3
    c3
    > https://oko.press/ziobro-telefonia-dla-wiezniow-teld
    os

    czyli tak - mamy 4 operatorów, i 3 pasożytów, którzy żyją z rabatu na
    operatorach :-)

    A tych 4 ... zarabia na tym, czy zarabia na więźniach?

    No coż, stacjonarna telefonia jakby sie nie opłaca, ale
    taka więzienna, być może Voip - moze jeszcze tak.
    20 mln to jest jakis pieniądz ...

    J.

  • 22. Data: 2023-07-04 03:03:56
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    i...@p...pl <i...@p...pl> wrote:

    > Działam z drugiej strony "drutu" niż myślisz :)

    Wiem wiem, kojarzę cię z pmt w zasadzie od zawsze, a jestem w Usenecie
    (choć pod innym From) od 23 lat (i te 23 lata temu już byłeś na pmt) :)

    --
    Na egzaminie na uczelnie o profilu informatycznym pytaja się nowego
    kandydata jakie zna komedy jakiegos jezyka programowania.

  • 23. Data: 2023-08-27 10:51:03
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>

    W dniu 2023-05-22 o 22:13, Grzexs pisze:
    > Natknąłem się na działający automat telefoniczny! Żółty eXanto Orange. w
    > niepozornym budynku stacji, czy też raczej przystanku, Chełm Miasto. No
    > szok!

    W lokalizacjach typu większe stacje kolejowe, lotniska, przejścia
    graniczne automaty telefoniczne mogłyby być.
    Na monety z opcją karty Visa/MC, a właściwie aby było taniej tylko
    karty, co eliminuje niektórych obcokrajowców z użytkowania.

  • 24. Data: 2023-08-27 21:30:08
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 27.08.2023 o 10:51, Krzysztof 'kw1618' pisze:

> [...]
    > Na monety z opcją karty Visa/MC, a właściwie aby było taniej tylko
    > karty, co eliminuje niektórych obcokrajowców z użytkowania.

    Na Okęciu niedawno widziałem (nie wiem, czy jeszcze są) telefony do
    rozmów krajowych - za darmo. W sytuacji, gdy abonament bez limitu rozmów
    kosztuje jakieś grosze typu 20 zł, nie ma problemu ze sfinansowaniem
    takiego kosztu...

    MJ

  • 25. Data: 2023-08-27 22:29:29
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michał Jankowski napisał:

> [...]
    > do rozmów krajowych - za darmo. W sytuacji, gdy abonament bez
    > limitu rozmów kosztuje jakieś grosze typu 20 zł, nie ma problemu

    Ze trzydzieści lat temu darmowe automaty wprowadzono w Meksyku.
    Kalkulacja była taka, że lepiej dać darmo dzwonić, niż co i rusz
    wymieniać automaty rozbijane w celu wydobycia monet.

    --
    Jarek

  • 26. Data: 2023-08-31 20:27:39
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>

    W dniu 2023-08-27 o 21:30, Michał Jankowski pisze:

> [...]
    > rozmów krajowych - za darmo. W sytuacji, gdy abonament bez limitu rozmów
    > kosztuje jakieś grosze typu 20 zł, nie ma problemu ze sfinansowaniem

    Rok temu był jeden aparat na poziomie 100 (przyloty), tak trochę za
    schodami, na koszt PP Porty Lotnicze, jego numer nie wyświetlał się.
    Jeśli ktoś ma blokadę na numery zastrzeżone przychodzące to nie
    dodzwonisz się

  • 27. Data: 2023-09-10 01:40:53
    Od: PiotRek <n...@a...bbb>

    W dniu 31.08.2023 o 20:27, Krzysztof 'kw1618' pisze:

> [...]
    > schodami, na koszt PP Porty Lotnicze, jego numer nie wyświetlał się.
    > Jeśli ktoś ma blokadę na numery zastrzeżone przychodzące to nie

    A gdyby tak wybrać *31*ABSPQMCDU?

    --
    Piotrek

  • 28. Data: 2024-02-27 14:57:40
    Od: Sebastian Dziarmaga-Działyński <u...@w...pl>

    W dniu 24.05.2023 o 18:01, i...@p...pl pisze:

    > Potwierdzam, automaty w więzieniach pozostały i mają się dość dobrze :)

    A czy nie są to takie śmieszne automaty, że da się z nich zadzwonić
    tylko na bezpłatny 800 w celu podania numeru (fizycznej bądź wirtualnej)
    karty zdrapki?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 29. Data: 2024-02-28 16:21:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Feb 2024 14:57:40 +0100, Sebastian Dziarmaga-Działyński
    wrote:

    > A czy nie są to takie śmieszne automaty, że da się z nich zadzwonić
    > tylko na bezpłatny 800 w celu podania numeru (fizycznej bądź wirtualnej)
    > karty zdrapki?

    Nie, więzien/aresztant nie ma prawa dzwonić gdzie chce, tylko pod
    konkretne numery.

    J.