  • 11. Data: 2010-11-21 01:06:04
    Temat: Re: Szukam auta klasy C, a trafiła się 206
    Od: " " <m...@g...pl>

    MariuszM <u...@p...onet.pl> napisał(a):

    > czy
    > U mnie pod blokiem sąsiad sprzedaje Golfa IV 1,6 z przebiegiem okolo
    > 100.000km z 2001 r. za 12.500. Ja swojego 1,4 z 1999 r. z przebiegiem
    > 75.000 sprzedałem za 10.000PLN.
    >
    > M.

    Czyli można coś znaleźć bo po wertowaniu (1-dniowym) ogłoszeń na allegro,
    lokalnej prasy i mobile.de, a późniejszej weryfikacji to lekko zwątpiłem. Jak
    możesz to wyślij namiar na sąsiada na priva jeśli ten Golf warty zainteresowania.

    /M

    /Mariusz

  • 12. Data: 2010-11-21 11:16:09
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    On 2010-11-20 23:52, MariuszM wrote:
    > U mnie pod blokiem sąsiad sprzedaje Golfa IV 1,6 z przebiegiem okolo
    > 100.000km z 2001 r. za 12.500. Ja swojego 1,4 z 1999 r. z przebiegiem
    > 75.000 sprzedałem za 10.000PLN.
    >
    > M.

    100tys przebiegu w 9 lat ? Albo 75tys przebiegu w 11 lat ?
    Ja dojeżdzając do pracy we Wrocławiu w obrębie miasta robie 15tys
    rocznie. Te wasze przebiegu mocno naciągane.

  • 13. Data: 2010-11-21 13:39:13
    Od: Marek G <m...@g...pl>

    Sun, 21 Nov 2010 11:16:09 +0100, daxus <d...@p...onet.pl>
    pisal(a):

    >100tys przebiegu w 9 lat ? Albo 75tys przebiegu w 11 lat ?
    >Ja dojeżdzając do pracy we Wrocławiu w obrębie miasta robie 15tys
    >rocznie. Te wasze przebiegu mocno naciągane.

    Jak ja kocham takie teksty;-)
    Ja dojeżdżając do pracy w Gliwicach w obrębie miasta robię w ramach
    dojazdów 3 tys. rocznie (mam diesla żeby było śmieszniej), a mój
    wspólnik też w obrębie miasta chodzi pieszo i robi 0 i aby było
    jeszcze śmieszniej też ma diesla. W dodatku oba firmowe.
    A każdy z nas robi rocznie łącznie po 15-18 tys km - to też zapewne
    kompletnie niemożliwe, aby firmowy diesel miał przebieg 78 tys po 4,5
    roku. W dodatku KOMBI;-)

    Ludzie opamiętajcie się. Są tacy co robią 5 tys rocznie i są tacy co
    150.

    Aha, żona robi rocznie 6-8 tys, więc za 11 lat jej octavia będzie
    miała właśnie ok. 75 tys.

    Chyba pogonię babsko coby dookoła rynku porajdowało by nie naciągać
    przyszłego kupca.

    --
    Pozdrawiam - Marek

  • 14. Data: 2010-11-21 15:22:08
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 21-11-2010 11:16, daxus pisze:

    > 100tys przebiegu w 9 lat ? Albo 75tys przebiegu w 11 lat ?
    > Ja dojeżdzając do pracy we Wrocławiu w obrębie miasta robie 15tys
    > rocznie. Te wasze przebiegu mocno naciągane.

    Rozumiem Twój ból....no ja mało jeżdżę.
    Jak sprzedawałem poszedł do najbliższej rodziny, nawet nie musiałem go
    specjalnie wystawiać do sprzedaży.

    M.

  • 15. Data: 2010-11-21 17:17:06
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-21 11:16, daxus pisze:

    > 100tys przebiegu w 9 lat ? Albo 75tys przebiegu w 11 lat ?
    > Ja dojeżdzając do pracy we Wrocławiu w obrębie miasta robie 15tys
    > rocznie. Te wasze przebiegu mocno naciągane.

    A ja, jeżdżąc po tym samym mieście (i trochę w trasy), robię jakieś
    6-8kkm rocznie. Ale ja nie mam żony i dzieci, nie odwiedzam co drugi
    dzień Bielan, Mongolii czy Factory. A do pracy, jak mi pogoda podpasuje,
    to idę pieszo.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 16. Data: 2010-11-21 18:08:24
    Od: BearBag <b...@o...pl>

    Przy 30tyś nie ma szans zeby kierownica była wytarta na slisko, w 206
    pierwsze gładkie przetarcia pojawiają się po 50tys, przy 100 kierownica
    wygląda już nieciekawie i najczesciej nadaje sie tylko do obszycia.

    Wady 206tki znasz wiec wiesz że nie jest to najlepsza lokata pieniedzy,
    auta jedna z bardziej awaryjnych w swojej klasie ale zarazem ładne i
    kobiece dlatego u nas mają dość spore wzięcie
    Mechanicznie to nieudany samochody - skrzynie czesto nie wytrzymują nawet
    100tys, kosztowne problemy z zawieszeniem jeszcze szybciej. 206tka jest ok
    ale tak do 5lat, potem zaczyna sie sypać i to dość szybko. Auta z
    przebiegiem 150tyś bez generalnych remontów to już wraki.

    W tej kasie lepiej kupić Astre G, będzie starsza ale to o wiele lepsze auta

    Pozdrawia BearBag...

  • 17. Data: 2010-11-21 22:06:31
    Od: " " <m...@g...pl>

    BearBag <b...@o...pl> napisał(a):

    > Przy 30tyś nie ma szans zeby kierownica była wytarta na slisko, w 206
    > pierwsze gładkie przetarcia pojawiają się po 50tys, przy 100 kierownica
    > wygląda już nieciekawie i najczesciej nadaje sie tylko do obszycia.

    Ten egzemplarz ma 86-87tys więc by się zgadzało.

    > Wady 206tki znasz wiec wiesz że nie jest to najlepsza lokata pieniedzy,
    > auta jedna z bardziej awaryjnych w swojej klasie

    Wady znam, aż za bardzo :-) W porównaniu do Corsy (która jest starsza, z
    gazem, więcej ma przejechane i jest bardziej tłuczona) to &#8230; niecenzuralnych
    słów trzeba by użyć :-) Klamka zapadła, olewam 206 i szukam czegoś innego.
    Jak ktoś ma namiary na wóz wart uwagi, to proszę na priva (mariusz-
    n...@g...pl ). Jestem z okolic Olkusza, a pracuje w Krakowie (na Śląsk bez
    problemu dojade).

    > ale zarazem ładne i

    Jednego nie mogę pojąć. Po wszystkich numerach to nie mogę na niego patrzeć,
    a moja mama która dalej go tłucze, dalej zadowolona.

    > kobiece dlatego u nas mają dość spore wzięcie
    > Mechanicznie to nieudany samochody
    <cut>
    > W tej kasie lepiej kupić Astre G, będzie starsza ale to o wiele lepsze auta

    Ciezko znaleść. Jutro ogladam z znajomym blacharzem Lagune (1.6 2000r) i
    Stilo (1.6 2003r - drozsze niz budżet ale dam rade). Może też się sypią (a
    może nie) ale przynajmniej lepiej się jeździ.

    Dzieki wszystkim za rady. Pwenie będę was jeszcze męczył bo poszukiwania
    trwają. Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 18. Data: 2010-11-22 08:59:46
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    Hi,

    On 11/20/2010 04:15 PM, m...@g...pl wrote:
    > Witam,
    >
    > Szukam typowego dupowozu dla żony. Najchętniej coś wielkości Astry, Golfa albo
    > Focusa (z 4/5 drzwiami). Kasa do 12000. Trafiła się jednak 206 w bardzo dobrym
    > stanie (2002r, silnik 1.1, 90tys km &#8211; autentyk, nie bity, z elektryka ale bez
    > ABS i Klimy, wszystko robione na czas) od znajomych. Wady 206 w miarę znam bo

    Łomatko. Nie wiem jak jeździ Twoja żona, ale ja dla swojej jak szukałem
    auta to miałem trzy wyznaczniki:
    1. MUSI być klimatyzacja - aut bez klimatyzacji się nie kupuje,
    2. MUSI być ABS,
    3. Musi (najmniej ale jednak) być wspomaganie kierownicy.

    Za 12k spokojnie kupisz Astre G, która ma to wszystko co powyżej.
    206 też kupisz, ale tego golasa bym w nie brał.

  • 19. Data: 2010-11-22 10:17:16
    Od: "tor" <o...@o...pl>

    Zainteresuj się Renault Megane 1 ph2 (po liftingu). Za te pieniądze można
    spokojnie trafić ładny, zadbany egzemplarz. Celowałbym tutaj w auto krajowe,
    bo łatwiej trafić z realnym przebiegiem do 150tys km. Ja sam miesiąc temu
    kupiłem takie z 2001 za 8 tys. Ma wprawdzie malowane 2 błotniki po stłuczce,
    ale mechanicznie jest zadbane. Możesz szukać też Clio . Mniejsze, ale też
    łatwo trafić na zadbany egzemplarz. Może Thalia. Niezbyt ładne, ale przez to
    tańsze auta, a mechanicznie to Clio :)

    Pozdrawiam
    Tor

  • 20. Data: 2010-11-22 12:42:51

    omega_fan <o...@n...org> napisał(a):
> [...]
    > 2. MUSI być ABS,
    > 3. Musi (najmniej ale jednak) być wspomaganie kierownicy.

    Takie też szukam (ta 206 to tylko przypadek).

    > Za 12k spokojnie kupisz Astre G, która ma to wszystko co powyżej.
    > 206 też kupisz, ale tego golasa bym w nie brał.

    No właśnie jeszcze żadnej ładnej Astry w tych pieniądzach nie widziałem :-(

    Pozdr,
    Mariusz