    From: "E" <...@...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Szukam ładowarki USB na 4 akumulatorki AA
    Date: Fri, 18 Jun 2010 18:57:31 +0200

    Witam!

    Może ktoś z Państwa mógłby poinformować mnie gdzie można kupić gotową
    ładowarkę USB na 4 akumulatorki AA.
    Potrzebuję coś takiego do zasilania i/lub ładowania nawigacji podczas wycieczek
    rowerowych. Wbudowany akumulator pozwala na używanie nawigacji tylko
    przez 2-3 godziny.

    W Leroy-Merlin jest ładowarka USB na 4 akumulatorki AAA firmy Metronic.
    Pozwala ona ładować akumulatorki AAA z komputera oraz ładować urządzenia
    takie jak nawigacja lub odtwarzacz mp3 z naładowanych wcześniej
    akumulatorków AAA.
    Jednak zastosowanie akumulatorków AA pozwoliłoby wydłużyć czas korzystania
    z nawigacji o wiele bardziej niż w przypadku zastosowania akumulatorków AAA.

    Mam ładowarkę akumulatorków AA/AAA, więc nie zależy mi by takie urządzenie
    pozwalało także ładować akumulatorki z komputera. Ale też nie będzie mi
    przeszkadzało jeżeli będzie miało także funkcję ładowania akumulatorków.

    Ładowarka taka powinna mieć wyjście miniUSB lub wyjmowany kabelek USB
    żeby można było zastosować kabelek z końcówką miniUSB, bo taka końcówka
    jest wymagana przez nawigację.

    Wiem, że dużo osób w Internecie chwali się wykonaniem tego rodzaju urządzenia
    we własnym zakresie. Mnie jednak chodzi o takie urządzenie do kupienia.

    Bardzo proszę o informacje.