  • 1. Data: 2010-06-18 16:57:31
    Temat: Szukam ładowarki USB na 4 akumulatorki AA
    Od: "E" <...@...com.pl>

    Witam!

    Może ktoś z Państwa mógłby poinformować mnie gdzie można kupić gotową
    ładowarkę USB na 4 akumulatorki AA.
    Potrzebuję coś takiego do zasilania i/lub ładowania nawigacji podczas wycieczek
    rowerowych. Wbudowany akumulator pozwala na używanie nawigacji tylko
    przez 2-3 godziny.

    W Leroy-Merlin jest ładowarka USB na 4 akumulatorki AAA firmy Metronic.
    Pozwala ona ładować akumulatorki AAA z komputera oraz ładować urządzenia
    takie jak nawigacja lub odtwarzacz mp3 z naładowanych wcześniej
    akumulatorków AAA.
    Jednak zastosowanie akumulatorków AA pozwoliłoby wydłużyć czas korzystania
    z nawigacji o wiele bardziej niż w przypadku zastosowania akumulatorków AAA.

    Mam ładowarkę akumulatorków AA/AAA, więc nie zależy mi by takie urządzenie
    pozwalało także ładować akumulatorki z komputera. Ale też nie będzie mi
    przeszkadzało jeżeli będzie miało także funkcję ładowania akumulatorków.

    Ładowarka taka powinna mieć wyjście miniUSB lub wyjmowany kabelek USB
    żeby można było zastosować kabelek z końcówką miniUSB, bo taka końcówka
    jest wymagana przez nawigację.

    Wiem, że dużo osób w Internecie chwali się wykonaniem tego rodzaju urządzenia
    we własnym zakresie. Mnie jednak chodzi o takie urządzenie do kupienia.

    Bardzo proszę o informacje.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-06-18 18:17:25
    Temat: Re: Szukam ładowarki USB na 4 akumulatorki AA
    Od: Marcin Gala <m.gala.maupa@.interia.pyly>

    On 2010-06-18 18:57, E wrote:
> [...]
    > urządzenia
    > we własnym zakresie. Mnie jednak chodzi o takie urządzenie do kupienia.

    Nie to o czym piszesz, ale podobny patent.
    http://www.ontech.pl/product-pol-4003-JustMobile-PP-
    07-Bateria-uniwersalna-USB.html
    Mam, uzywam i jestem zadowolony. Laduje sie w miare szybko, nie
    rozladowuje sie jak polezy dluzej, jest niewielkie (wielkosc 2 baterii
    AA) Jest tez wersja o pojemnosci 4400, +/- 2 razy wieksza wymiarami.
    Plus tego jest na pewno taki ze w trasie nie wypadnie aku jak zacznie
    telepac na wybojach. Ladowac to mozesz zarowno z sieci (moje mialo
    dolaczony zasilacz) jak i z kompa.

    --
    Marcin "Ahmed" Gala
    m.gala(maupa)interia.pl

  • 3. Data: 2010-06-18 20:58:20
    Od: klaudiusz <k...@p...fm>

    Dnia 18-06-2010 o 18:57:31 E <...@...com.pl> napisał(a):

    > Może ktoś z Państwa mógłby poinformować mnie gdzie można kupić gotową
    > ładowarkę USB na 4 akumulatorki AA.

    > Bardzo proszę o informacje.

    Np. na allegro ?
    kosztuje 39 zł

  • 4. Data: 2010-06-18 22:37:55
    Od: Konop <k...@g...pl>

> [...]
    > wycieczek
    > rowerowych. Wbudowany akumulator pozwala na używanie nawigacji tylko

    Może zmień nawigację? Ja używam w telefonie i działa to trochę dłużej ;)...

> [...]
    > Ładowarka taka powinna mieć wyjście miniUSB lub wyjmowany kabelek USB
    > żeby można było zastosować kabelek z końcówką miniUSB, bo taka końcówka

    Wiesz, dopiero po dokładnym przeczytaniu Twojego postu zrozumiałem... Ty
    chcesz urządzenie takie, jak Ci polecił Kolega Marcin, tak? Bo szczerze
    mówiąc dla mnie "ładowarka na USB na 4 akumulatorki AA" oznacza
    ładowarkę, która ŁADUJE 4 akumulatorki, a zasilana jest z USB... Ty
    poszukujesz przetwornicy/zasilacza (bo to ma ZASILAĆ nawigację), a nie
    ładować akumulatorki AA ;>... dobrze rozumiem? ;>... Jeśli tak, to temat
    jest trochę mylący ;)...
    Ty szukasz czegoś podobnego:
    http://www.allegro.pl/item1074612649_zasilacz_batery
    jny_aa_usb_lub_mini_usb_gps_ipod.html
    tak?? (nie mam nic wspólnego ze sprzedającym!!).

    Konop

  • 5. Data: 2010-06-18 23:01:51
    Temat: Re: Szukam zasilacza USB na 4 akumulatorki AA
    Od: "E" <...@...com.pl>

> [...]
    > http://www.allegro.pl/item1074612649_zasilacz_batery
    jny_aa_usb_lub_mini_usb_gps_ipod.html
    > tak?? (nie mam nic wspólnego ze sprzedającym!!).

    Bardzo dziękuję.
    Jest dokładnie tak jak piszesz. Taka nazwa (ładowarka) jest na urządzeniu w
    Leroy-Merlin,
    chociaż w tamtym przypadku nazwa jest częściowo uzasadniona, bo jest to także
    ładowarka.
    Masz rację, że temat może być mylący, więc go zmieniam.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-06-19 12:58:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Jun 2010 18:57:31 +0200, E wrote:
    >Może ktoś z Państwa mógłby poinformować mnie gdzie można kupić gotową
    >ładowarkę USB na 4 akumulatorki AA.

    Ty uwazaj, bo to sie czesto inaczej nazywa.
    Pod ta nazwa moze sie kryc ladowarka akumulatorkow AA, zasilana USB.

    A to co chcesz nazywaja ladowarka awaryjna, ladowarka USB.

    Allegro widze opanowane przez jeden typ
    http://www.allegro.pl/item1076303815_kieszonkowa_awa
    ryjna_ladowarka_do_telefonow_hit.html
    ktory jakos nie wzbudza mojego zaufania.

    Ale obejrzyj cala kategorie.

    A tak swoja droga to chyba naprawde latwiej zrobic niz kupic.
    4 paluszki, gniazdo USB, zabezpieczenie zwarciowe i nawet przetwornicy
    nie trzeba..

    J.