  • 1. Data: 2015-01-02 17:45:19
    Temat: Szukam małego przełącznika wodoszczelnego
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Szukam małego przełącznika. Na stronie TME są ich setki. Nie
    rozeznaję się w rodzajach konfiguracji styków.

    Potrzebuję przełącznik dwupozycyjny ON-OFF. Z tym, że w stanie ON
    chcę, żeby lekkie przyciśnięcie przerywało obwód na moment tego
    przyciśnięcia i po puszczeniu wracało do stanu ON.
    Konkretne zastosowanie - latarka.

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 2. Data: 2015-01-02 20:32:36
    Temat: Re: Szukam małego przełącznika wodoszczelnego
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 02.01.2015 17:45, Zbynek Ltd. wrote:
> [...]
    >
    > Potrzebuję przełącznik dwupozycyjny ON-OFF. Z tym, że w stanie ON chcę,
    > żeby lekkie przyciśnięcie przerywało obwód na moment tego przyciśnięcia

    Potrzebujesz przełącznika, który będzie miał sposób przełączania
    OFF-ON-(OFF) w konfiguracji SP lub ON-ON-MOM dla konfiguracji DP (i
    odpowiednio musisz sobie styki połączyć). Od razu mówię, że na TME
    takich nie znajdziesz.
    http://www.digikey.com/product-detail/en/7213SYZQE/C
    KN1133-ND/259887
    Tylko żeby był wodoszczelny trzeba jeszcze specjalny kapturek gumowy na
    niego nakręcić.

    Najszybciej i najtaniej będzie jak kupisz latarkę.

    Jakub Rakus

  • 3. Data: 2015-01-03 08:22:18
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Jakub Rakus napisał(a) :

> [...]
    > niego nakręcić.
    >
    > Najszybciej i najtaniej będzie jak kupisz latarkę.

    Dziękuję za rozjaśnienie stykologii.

    Podobny przełącznik dźwigienkowy mam. Z kapturkiem. Chodziło mi o
    taki przyciskany. Ostatecznie i dźwigienką się zajmę.
    Latarkę mogę kupić tylko dla samego przełącznika. Bo reszta ma być w
    wersji własnej.

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 4. Data: 2015-01-05 21:13:15
    Od: "Zbino" <z...@p...abcdpocztaonet.pl>

    Ostatnio kupiłem wodoszczelną latarkę w bardzo ekskluzywnym sklepie z
    kropkami na grzbiecie. Kosztowała aż 10 zl. Na zewnątrz przełacznik zrobiony
    w postaci małego magnesiku zatopionego w tworzywo. Po obróceniu magnesu
    zapala się latarka przez kontaktron wbudowany we wnetrzu szeregowo z diodami
    LED. Rozwiązanie proste i w 100% wodoszczelne.

    Zbino

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:m86huo$jpt$1@node1.news.atman.pl...