  • 1. Data: 2016-01-03 01:51:12
    Temat: Szybkie ładowarki
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=iBnyq57OJkk

    No to trzeba uważać co się podpina do ładowarki, niby USB to 5V tak?

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 2. Data: 2016-01-03 08:49:06
    Od: Dominik Morawiec <m...@g...com>

    Dajesz link, a sam go obejrzałeś?

  • 3. Data: 2016-01-03 13:05:07
    Temat: Re: Szybkie ładowarki
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Dominik Morawiec pisze:
    > Dajesz link, a sam go obejrzałeś?

    Przyznam że nie wiem o co chodzi, z racji godziny oglądałem bez dźwięku
    coby domowników nie budzić, teraz powtórzyłem z audio, gostek zapewnia
    że jest to bezpieczne a ja w to nie wierzę, schematu nie widziałem,
    użytej metody detekcji szybkiego urządzenia nie znam, jeśli podepnę
    swoje zabawki moim kablem, który nie używa linii danych to co się stanie?

  • 4. Data: 2016-01-03 16:28:10
    Od: Dominik Morawiec <m...@g...com>

    To będzie 5v na 99.9 procent. Do zwiększenia napięcia potrzebny jest układ snapdragon
    z technologią Quick Charge.

  • 5. Data: 2016-01-03 17:40:38
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Dominik Morawiec pisze:
    > To będzie 5v na 99.9 procent. Do zwiększenia napięcia potrzebny jest układ
    snapdragon z technologią Quick Charge.

    Skąd ładowarka wie że on tam jest? Na stronie Qualcoma jeszcze nie
    znalazłem szczegółów technicznych, musi być jakaś komunikacja USB w
    takim razie. Pół biedy jeśli wymagana jest negocjacja, ale jeśli
    wystarczy samo podciągnięcie linii danych do poziomu wysokiego a nie
    masy to może być nieciekawie.

  • 6. Data: 2016-01-03 18:05:08
    Od: Dominik Morawiec <m...@g...com>

    W takim razie poczytaj o technologii którą Ci podałem.