  • 1. Data: 2011-05-20 11:08:49
    Temat: Szyk i styl wieczorową porą, czyli jaki kask.
    Od: kakmar <k...@g...com>

    SHARK S900 FOST, Ja być pod wrażeniem,
    <http://thecoolgadgets.com/wp-content/uploads/2010/0
    2/s900-fluorescent.jpg>
    <http://www.webbikeworld.com/r2/motorcycle-helmet/sh
    ark-s900/shark-s-900-luminosity.jpg>

    Czy ma to może ktoś, jakieś uwagi praktyczne co do tego kasku. Szukam kasku
    z Blendą, możliwie cichego i lekkiego z przyzwoitą wentylacją, z wyjmowanym
    środkiem do prania. W rozsądnej cenie ~300E. Jest dostępne coś takiego?

    Mam nadzieję że podrzucicie parę pomysłów.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 2. Data: 2011-05-20 11:43:12
    Temat: Re: Szyk i styl wieczorową porą, czyli jaki kask.
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

> [...]
    > środkiem do prania. W rozsądnej cenie ~300E. Jest dostępne coś takiego?
    >
    > Mam nadzieję że podrzucicie parę pomysłów.

    moj typ ;
    http://allegro.pl/kask-ochronny-do-nauki-chodzenia-t
    hudguard-liliowy-i1618181204.html

  • 3. Data: 2011-05-20 13:04:01
    Od: Thompson FZ1 <t...@n...pl>

    On 20 Maj, 13:43, "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> wrote:

    > moj typ ;http://allegro.pl/kask-ochronny-do-nauki-chodzenia-
    thudguard-liliowy-...

    Noo to dobre było.

  • 4. Data: 2011-05-20 13:15:04
    Od: duddits <p...@N...fz6.pl>

    On 20.05.2011 13:08, kakmar wrote:
> [...]
    > środkiem do prania. W rozsądnej cenie ~300E. Jest dostępne coś takiego?
    >
    > Mam nadzieję że podrzucicie parę pomysłów.

    Ja mam S900 RED GLOW:
    http://www.aye-gee.co.uk/kc_images/prod_images_l/S90
    0GlowRgeProfil_10_2406_2010127114459.jpg

    I niespecjalnie go polecam, bo ma jak dla mnie dwie dość istotne wady:
    - spasowanie wizjera z uszczelką to wyjątkowa fuszerka w tym modelu,
    nierzadko zdarza się, że jakiś robal wleci przy pełnym zamknięciu szybki
    - nawiewy, nieważne co przy nich byś nie robił, dmuchają na maksa - co
    latem ma swoje zalety, ale pod koniec listopada już nie bardzo :)

    Z dwóch powyższych wad wynika trzecia: kask jest głośny, zwłaszcza >100km/h.

    Poza tym całkiem OK :)
    Do blendy się już tak przyzwyczaiłem, że nie wyobrażam sobie teraz
    nowego garnka bez niej.

    Jeśli nadal upierasz się przy sharku to może rzuć okiem na nowy model
    Vision-R, który zdaje się być wyżej wymienionych wad pozbawiony
    (przynajmniej tak piszą). Ma m.in. mechanizm docisku wizjera do kasku po
    zamknięciu. Jakieś ciekawe malowania też są z tego co patrzyłem.
    W zadanym budżecie również powinieneś się zmieścić.

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 5. Data: 2011-05-20 20:19:31
    Temat: Re: Szyk i styl wieczorow? por?, czyli jaki kask.
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 20.05.2011 NESSO <NIESPAMUJ@NIE> napisał/a:

    > moj typ ;
    > http://allegro.pl/kask-ochronny-do-nauki-chodzenia-t
    hudguard-liliowy-i1618181204.html

    Nie ma blendy, dla mnie odpada. Ale napisz jakieś wrażenia z użytkowania, może
    innym się przyda ;)

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 6. Data: 2011-05-20 20:28:59
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 20.05.2011 duddits <p...@N...fz6.pl> napisał/a:

> [...]
    > zamknięciu. Jakieś ciekawe malowania też są z tego co patrzyłem.
    > W zadanym budżecie również powinieneś się zmieścić.

    Dzięki za opis, S900 odpada. Tak sobie oglądam ofertę w internecie.
    Chcę zmienić kask, szukam czegoś ciekawego. Zobaczę tego Vision-R.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 7. Data: 2011-05-20 20:52:12
    Od: amos <g...@g...com>

    On 20 Maj, 22:28, kakmar <k...@g...com> wrote:
    > Dzięki za opis, S900 odpada. Tak sobie oglądam ofertę w internecie.
    > Chcę zmienić kask, szukam czegoś ciekawego. Zobaczę tego Vision-R.

    Slusznie. Macalem i mierzylem kilka razy tego Sharka i zrobil
    slabiutkie wrazenie na tle np. Caberga Ego (nieco tanszego) i Nolana
    N85. Moim zdaniem zupelnie niewart swojej ceny.

    Zainteresuj sie tym polecanym przez NESSO, przynajmniej kolor bedzie
    latwiej dobrac do Twojego moto ;)

    --
    zdrowka
    amos

  • 8. Data: 2011-05-23 06:07:49
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "duddits" napisał w wiadomości grup

[...]

    Prędzej uwierzę, że dany robal dostaje się do środka nawiewem, niż szparą
    między szybą a uszczelką.
    Robaki wpadające wentylacją - to dość częste zjawisko w wielu kaskach.