  • 1. Data: 2019-12-06 22:02:08
    Temat: Szykują Polakom podatek od cukru
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    https://superbiz.se.pl/wiadomosci/szykuja-polakom-po
    datek-od-cukru-kiedy-zaplacimy-za-slodkosci-aa-itXL-
    ChYZ-x8EY.html

    To już moim zdaniem jest perfidne świństwo wobec Polaków. Jestem
    szczupła, cukrzycy nie mam, więc w czym miałby mi zaszkodzić cukier?
    Zaczną sprzedawać ludziom zamiast cukru-aspatran-truciznę?
    Co innego jak lekarz zaleci nie jedzenie cukru, bo ktoś gruby i chory na
    cukrzycę. Ma wielki brzuch ala beczka piwa.
    Niedługo wprowadzą nam podatek za chleb i ziemnieki może.
    Tacy rolnicy dostają masę szmalu na swoją działalność, to gdzie są te
    buraki cukrowe? Za granicę wysyłają?

    --
    animka

  • 2. Data: 2019-12-06 22:18:41
    Temat: Re: Szykują Polakom podatek od cukru
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 06.12.2019 o 22:02, Animka pisze:
> [...]
    > Niedługo wprowadzą nam podatek za chleb i ziemnieki może.
    > Tacy rolnicy dostają masę szmalu na swoją działalność, to gdzie są te

    ogólnie odwieczna tajemnica bytu to uwolnienie się od wszystkiego, w tym
    m.in. od białych śmierci typu przetworzona mąka, sól i cukry, wcale nie
    proste

    okazuje się, że póki co niemożliwe jest uwolnienie się od wszystkiego,
    ba, nawet nie ma teorii wszystkiego, a co dopiero praktyki wszystkiego:)

    a jak ktoś do-sala nowe po-datki to zwykle wywołuje re-wolucje, z tym,
    że animela typowo straszy, a jest powiedzenie : nie strasz, nie strasz,
    bo się zesrasz:)