  • 1. Data: 2016-06-10 16:01:04
    Temat: T Mobile
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Pomyłkowo poszły 2 razy przelewy za abonament na niemała kwotę. Prosiłam
    o przelew zwrotny, ale oni mieli to w ciężkim poważaniu. Nie odesłali.
    Teraz mam czekać do miesiąca na swoje pieniądze.

    --
    animka

  • 2. Data: 2016-06-10 17:12:13
    Temat: Re: T Mobile
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości
    >Pomyłkowo poszły 2 razy przelewy za abonament na niemała kwotę.
    >Prosiłam o przelew zwrotny, ale oni mieli to w ciężkim poważaniu. Nie
    >odesłali. Teraz mam czekać do miesiąca na swoje pieniądze.

    Gapiostwo kosztuje.
    Ale zawsze mozesz poprosic o wystawienie faktury na zaliczke, to moze
    uznaja ze prosciej bedzie oddac :-)

    J.

  • 3. Data: 2016-06-11 12:28:52
    Temat: Re: Tępota mobilna
    Od: jevvropa to zajebiscie wielka beczka prochu i juz jest za dwie dwunasta ! ??????? <9...@9...int.invalid>

    Animka wrote:
    > Pomyłkowo
    > przelew
    > Teraz mam

    ty cioto i 99% pozostalych telecapow jestescie

    wszyscy wypierdami tego https://goo.gl/EJdK0N

    nie ma sie co dziwic czytajac tu te *PIERDOLY*

    a ja na to > > > > https://goo.gl/TraBVD < < <

  • 4. Data: 2016-06-12 14:53:00
    Od: h...@g...com

    W dniu piątek, 10 czerwca 2016 16:59:21 UTC+2 użytkownik Animka napisał:
> [...]
    > o przelew zwrotny, ale oni mieli to w ciężkim poważaniu. Nie odesłali.
    > Teraz mam czekać do miesiąca na swoje pieniądze.

    Miałem tak samo w Orange.
    Nie zapłaciłem następnej faktury.

    --
    Heniek

  • 5. Data: 2016-06-14 00:31:01
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-06-10 o 17:12, J.F. pisze:

    > Gapiostwo kosztuje.
    > Ale zawsze mozesz poprosic o wystawienie faktury na zaliczke, to moze
    > uznaja ze prosciej bedzie oddac :-)

    Nie mam już dostępu do konta i kontaktu z nimi, a dzwonienie tam się nie
    opłaca, bo kosztowne.

    Przyslali mi jeszcze fakturę na następny abonament jak umowa z nimi jest
    już zakończona.
    Poszlam z tą fakturą na ul. Puławską (tam mają kasę) i nie wyplacili mi.
    Na fakturze na górze strony widnieje ile mam nadplaty. Abonament to by
    chcieli od razu, ale czyjeś nadplaty to już mają w ciężkim poważaniu.
    Jakaś dziewczyna przy stanowisku przyjmuje tylko rzekomo cudzoziemców.
    Raz konwersowała ze 3 godziny z jakąś rosjanką, następnym razem przyszło
    dwóch podobnych do jakichś terrorystów, a ona była cała w skowronkach.
    Obsługą firm zajmuje się chłopak (i nudzi się), który chyba mieszka w
    tym samym bloku co ja. Leżał raz na podłodze przy windzie i głupawo się
    uśmiechał. Pewnie narkotyki nie pozwalały mu wstać, taki był nawalony.
    Przyjmują kogo chca, szczególnie swoich znajomych, a numerki
    oczekujących stoją w miejscu. Muszę napisać do jakiegoć dyrektora, żeby
    z tymi warcholami zrobił porządek i oddał mi pieniądze. Na telefonie
    mnie oszukali. Miało być 18 rat, a ja głupia cieszylam się, że telefon w
    listopadzie spłacilam, potem okazało się, że te 25 zł wliczyli mi do
    abonentu. Mogłabym iść do Federacji Konsumentów, ale byłam po operacji i
    nie mialam sił tam się wlec.

    --
    animka

  • 6. Data: 2016-06-19 21:33:19
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-06-12 o 14:53, h...@g...com pisze:

    Miałem tak samo w Orange. Nie zapłaciłem następnej faktury.

    W twoim przypadku to prawidłowe. Tak się robi.
    Ja mam z T-Mobile umowę zakończoną-po 2-ch latach.

    --
    animka