  • 1. Data: 2015-09-25 18:26:48
    Temat: TK rozpozna ....
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    http://trybunal.gov.pl/rozprawy/komunikaty-prasowe/k
    omunikaty-przed/art/8449/

    "Sankcja za uchylenie się przez właściciela lub posiadacza pojazdu od
    obowiązku wskazania, komu powierzył on ten pojazd do kierowania lub używania
    w czasie, w którym urządzenie rejestrujące ujawniło wykroczenie popełnione
    przez kierującego tym pojazdem "

  • 2. Data: 2015-09-26 21:39:12
    Temat: Re: TK rozpozna ....
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam!

    W dniu 2015-09-25 o 18:26, re pisze:

> [...]
    > używania w czasie, w którym urządzenie rejestrujące ujawniło wykroczenie
    > popełnione przez kierującego tym pojazdem "

    Termin przekładany drugi raz, nowy to 30 września 2015 r.
    Zobaczymy czy mądre głowy coś uradzą... :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 3. Data: 2015-09-27 16:02:14
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Termin przekładany drugi raz, nowy to 30 września 2015 r.
    > Zobaczymy czy mądre głowy coś uradzą... :)

    Marne szanse, zeby sie wyrobili... z zatrudnieniem tych madrych glow;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2015-09-30 12:14:27
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 27-09-2015 o 16:02, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    > Marne szanse, zeby sie wyrobili... z zatrudnieniem tych madrych glow;-)
    >
    > Pozdroofka,
    > Pawel Chorzempa

    Nie pomyliłeś się niestety:
    http://trybunal.gov.pl/rozprawy/wyroki/art/8574-sank
    cja-za-uchylenie-sie-przez-wlasciciela-lub-posiadacz
    a-pojazdu-od-obowiazku-wskazania-komu-p/